ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПЕРІОД ДЕРЖАВНОЇ НЕЗАЛЕЖНОСТІ (1990 – 2000)

Автор(и)

  • Лілія Кравчук

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.162824

Ключові слова:

вчитель іноземних мов, методична культура, соціально-культурні аспекти, соціолінгвістична компетентність, професійні навички

Анотація

У статті проаналізовано теоретичні досягнення та практичний досвід підготовки вчителів іноземної мови в навчальних закладах України в період незалежності держави. Досліджено методологічні помилки та вплив соціально-історичних перетворень на формування семантичної складової підготовки майбутніх фахівців. З проголошенням незалежності України педагогічні та ідеологічні орієнтири змінили підготовку вчителів іноземної мови. Першочерговим завданням було реформування змісту підготовки фахівців відповідно до нових умов і потреб сучасного суспільства, визнання його деполітизації та забезпечення національної орієнтації.

Біографія автора

Лілія Кравчук

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри гуманітарних дисциплін Відокремленого підрозділу національного університету біоресурсів і природокористування України “Бережанський агротехнічний інститут”

Посилання

Bihych, O. B. (2008). Metodychna pidhotovka vchytelia inozemnoi movy v systemi profesionalizatsii protsesu navchannia inozemnykh mov [Methodical preparation of foreign language teachers in the system of professionalization of the foreign language learning process]. Magazine Kyiv State Linguistic University. Ser.: Pedagogy and Psychology. Vol. 3, pp. 179–184. [in Ukrainian].

Bezukladnykov, K. A. (2007). Profescionalnyiy portfolio kak sredstvo formirovaniya profescionalnoy kompetentnosti buduschego uchitelya inostrannogo yazyika [Professional teachers’ portfolio as means of formation the professional competence the future teachers of foreign languages]. Foreign languages at school. No. 6, pp. 66–70.[in Ukrainian].

Mysechko, O. Ye. (2010). Aktualni pytannia formuvannia profesiinoi maisternosti vchytelia v umovakh instytutiv fakultetiv inozemnykh mov v Ukraini (druha polovyna XX st.) [Actual questions of formation of teacher’s professional skills in the Institutes. Foreign languages departments in Ukraine (second half of the twentieth century)]. Foreign languages in the educational institutions. No. 4, pp.121–124]. [in Ukrainian].

Mysechko, O. Ye. (2002). Rozvytok kulturolohichnoho komponentu v zmisti profesiinoi pidhotovky maibutnoho vchytelia inozemnoi movy [Development of culturological component in the content of professional training of future foreign languages teacher]. Magazine Zhytomyr Ivan Franko State University. pp. 94–96. [in Ukrainian].

Petrov, O. M. (2008). Linhvosotsiokulturna kompetentnist maibutnikh vchyteliv inozemnykh mov yak pedahohichne poniattia [Linguistic and Socio-cultural competence of future foreign language teachers as pedagogical concept]. Native school. No. 6, pp. 52–54. [in Ukrainian].

Sukhomlynska, O. V. (2003). Do pytannia pro rozvytok zmistu zahalnoi serednoi osvity [On the issue of developing the content of general secondary education]. Magazine Chernivtsi State University. pp. 161–169. [in Ukrainian].

Sukhomlynska, O. V. (2007). Metodolohiia doslidzhennia istoryko-pedahohichnykh realii druhoi polovyny XX stolittia [The Methodology of research the historic-pedagogical realities the half of XX century]. The Way of education. No. 4, pp. 6–12. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті