ХУДОЖНЬО-СПЕЦИФІЧНІ ПРИНЦИПИ ІНТЕГРОВАНОГО ВИКЛАДАННЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.162826Ключові слова:
інтеграція, компетентність, молодші школярі, музичне мистецтво, поліхудожність, принципи, урокАнотація
У статті зроблена спроба аналізу художньо-специфічних принципів, траєкторій їх функціонування й реалізації в процесі навчання учнів початкової школи на уроках музичного мистецтва. Задекларовані принципи розглядаються як методологічний підхід, який у взаємодії з іншими видами мистецтва забезпечує розвиток молодшого школяра з позицій гармонії зі світом природи, суспільства й культури, які, з погляду виховання духовних і соціально значущих орієнтирів особистості, набувають максимально ефективної реалізації.
Посилання
Padalka, H. M. (2008). Pedahohika mystetstva (teoriia i metodyka vykladannia mystetskykh dystsyplin) [Pedagogics of Art (Theory and Methodology of Art Disciplines Teaching)]. Kyiv: Education of Ukraine, 274 p. [in Ukrainian].
“Pro zatverdzhennia zmin do navchalnykh prohram dlia 1-4-kh klasiv zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv” (2016). [On Enacting Amendments to Educational Programmes for the 1-4 Forms of General Education Institutions]. [Electronic resource]. Available at: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-pochatkovoyi-shkoli [in Ukrainian].
Rostovskyi, O. Ya. (2011). Teoriia i metodyka muzychnoi osvity: Navch.-metod. Posibnyk [Theory and Methodology of Art Education: Study Guide]. Ternopil: Academic Book – Bohdan, 640 p. [in Ukrainian].
Savchenko, O. Ya. (2012). Novyi derzhstandart dlia pochatkovoi shkoly: vid zadumu do realizatsii [New State Standard for Primary School: from Idea to Realization]. Pedagogical Newspaper, No.1 (210), p. 4. [in Ukrainian].
Strykhar, O. Y. (2013). Eksperymentalni doslidzhennia iz zastosuvannia pryntsypu intehratsii v navchanni muzychnomu mystetstvu ditei [Experimental Researches on Applying a Principle of Integration in Teaching Children Musical Art]. Journal of Cherkasy University. Series: Pedagogical Sciences. Scientific Journal, No.3 (256), 152 p. [in Ukrainian].
Cherkasov, V. F. (2016). Teoriia i metodyka muzychnoi osvity: navch. posibnyk [Theory and Methodology of Art Education: Textbook]. Series: Alma-mater. Kyiv: VTs “Akademiia”, 240 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.