ХУДОЖНЬО-СПЕЦИФІЧНІ ПРИНЦИПИ ІНТЕГРОВАНОГО ВИКЛАДАННЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Наталія Гречаник
  • Сергій Пішун

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.162826

Ключові слова:

інтеграція, компетентність, молодші школярі, музичне мистецтво, поліхудожність, принципи, урок

Анотація

У статті зроблена спроба аналізу художньо-специфічних принципів, траєкторій їх функціонування й реалізації в процесі навчання учнів початкової школи на уроках музичного мистецтва. Задекларовані принципи розглядаються як методологічний підхід, який у взаємодії з іншими видами мистецтва забезпечує розвиток молодшого школяра з позицій гармонії зі світом природи, суспільства й культури, які, з погляду виховання духовних і соціально значущих орієнтирів особистості, набувають максимально ефективної реалізації.

Біографії авторів

Наталія Гречаник

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології початкової освіти Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

Сергій Пішун

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології початкової освіти Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

Посилання

Padalka, H. M. (2008). Pedahohika mystetstva (teoriia i metodyka vykladannia mystetskykh dystsyplin) [Pedagogics of Art (Theory and Methodology of Art Disciplines Teaching)]. Kyiv: Education of Ukraine, 274 p. [in Ukrainian].

“Pro zatverdzhennia zmin do navchalnykh prohram dlia 1-4-kh klasiv zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv” (2016). [On Enacting Amendments to Educational Programmes for the 1-4 Forms of General Education Institutions]. [Electronic resource]. Available at: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-pochatkovoyi-shkoli [in Ukrainian].

Rostovskyi, O. Ya. (2011). Teoriia i metodyka muzychnoi osvity: Navch.-metod. Posibnyk [Theory and Methodology of Art Education: Study Guide]. Ternopil: Academic Book – Bohdan, 640 p. [in Ukrainian].

Savchenko, O. Ya. (2012). Novyi derzhstandart dlia pochatkovoi shkoly: vid zadumu do realizatsii [New State Standard for Primary School: from Idea to Realization]. Pedagogical Newspaper, No.1 (210), p. 4. [in Ukrainian].

Strykhar, O. Y. (2013). Eksperymentalni doslidzhennia iz zastosuvannia pryntsypu intehratsii v navchanni muzychnomu mystetstvu ditei [Experimental Researches on Applying a Principle of Integration in Teaching Children Musical Art]. Journal of Cherkasy University. Series: Pedagogical Sciences. Scientific Journal, No.3 (256), 152 p. [in Ukrainian].

Cherkasov, V. F. (2016). Teoriia i metodyka muzychnoi osvity: navch. posibnyk [Theory and Methodology of Art Education: Textbook]. Series: Alma-mater. Kyiv: VTs “Akademiia”, 240 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті