ФЕНОМЕНОЛОГІЧНИЙ ТА СИСТЕМНИЙ НАУКОВІ ПІДХОДИ У КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ПРОФЕСІЙНО-ХУДОЖНІХ ДИСЦИПЛІН
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.162829Ключові слова:
вища освіта, фахівець, художня освіта, художній профіль, феноменологічний підхід, системний підхідАнотація
Підготовка сучасного викладача професійно-художніх дисциплін зорієнтована на формування професійних компетентностей, потребує чітко визначених освітніх цілей і мотивів, організації та проектування психолого-педагогічних умов навчального процесу, спрямованого на фахівця з сучасним типом професійного мислення, здатного до ефективного професійного саморозвитку та самореалізації. Конкуренція яка існує на сучасному ринку праці, зумовлює потребу формування професійно орієнтованих теоретичних і практичних знань і вмінь майбутніх фахівців, усвідомлення ними соціально-економічних змін на ринку праці, адекватного сприйняття цілей і мотивів професійної діяльності в художній царині та сучасних освітніх технологій.
Удосконалення професійної підготовки майбутніх викладачів професійно-художніх дисциплін передбачає врахування низки загальнонаукових і психолого-педагогічних підходів серед яких ми виокремлюємо: феноменологічний та системний.
Посилання
Babanskiy, Yu. K. (1977). Optimizatsyia processa obucheniya [Optimization of the training process]. Moscow, 138 p. [in Russian].
Bezpalko, V. P. (1977). Osnovy teoriyi pedagogicheskikh system [Basics of the theory of educational systems]. Voronezh, 204 p. [in Russian].
Blauberg, I. V. (1997). Problema celostnosti i sistemnyy podhod [Problem of unity and systemic approach]. Мoscow, 450 p. [in Russian].
Herbart, I. F. (1940). Izbrannyye pedagogicheskiye sochinyeniya [Elected pedagogical works]. Moscow, Vol. 1, 292 p. [in Russian].
Honcharenko, S. U. (1997). Ukrayinskyy pedahohichnyy slovnyk [Ukrainian pedagogical dictionary]. Kyiv, 374 p. [in Ukrainian].
Ilyina, T. A. (1977). Strukturno-sistemnyy podkhod k issledovaniyu pedagogicheskikh yavlyeniy [Structural-systemic approach to research of pedagogic events]. Results of new researches in pedagogics. Moscow, pp. 5–9. [in Russian].
Letunovskyy, V. (2001). Ekzystencyalnyy analiz. Istoriya, teoriya i metodologoya praktiki [Existencial analysis. History, theory and methodology of practice]. Candidate’s thesis. Moscow, 173 p. [in Russian].
Pyatnytska-Pozdniakova, I. S. (2003). Osnovy naukovykh doslidzhen u vyshchiy shkoli [Basics of scientifical researches in a High School]. Kyiv, 116 p. [in Ukrainian].
Pavlyutenkov, Ye. M. (2011). Mystetstvo upravlinnia shkoloyu [The art of school management]. Kharkiv, 320 p. [in Ukrainian].
Sukhomlynska, O. V. (2003). Istoryko-pedahohichnyy protses: novi pidkhody do zahalnykh problem [Historically-pedagogical process: new approaches for a common problems]. Kyiv, 68 p. [in Ukrainian].
Shcholokova, O. P. (2007). Modernizatsiya fakhovoyi mystetskoyi osvity u konteksti suchasnykh humanistycjnykh idey [Modernization of professional artistic education in the context of modern humanistic ideas]. Scientific journal of NPU by M.P. Drahomanov, Book 14. Theory and methodic of artistic education. Kyiv, Vol. 4, pp. 11–14. [in Ukrainian].
Grimmit, M. (1973). What can I do in R.E.? Great Wakering, Essex: Mayhew-McСrimmon, p. 26. [in English].
Owen Cole W. (1972). Religion in the Multi Faith School. Learning for living, Vol. 12, No 2, p. 49. [in English].
Smart, N. (1969). Secular Education and the Logic of Religion. London, Humanities Press, p. 98. [in English].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.