ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ I СПОРТУ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Cергій Черненко
  • Юрій Сорокін

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.162830

Ключові слова:

фахівці, фізичне виховання, професійна підготовка, заклади вищої освіти

Анотація

У статті розглядається зміст організації професійної підготовка майбутніх фахівців з фізичного виховання i спорту у закладах вищої освіти. Актуальною проблемою нашої держави є професійна підготовка майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту у закладах вищої освіти. Така підготовка складається з навчальних дисциплін циклу загальної підготовки та фахового (професійно-практичного) циклу. Цикл загальної підготовки та фаховий (професійно-практичний) містить у своїй основі “Нормативні навчальні дисципліни”, “Вибіркові навчальні дисципліни (за вибором навчального закладу)”, “Вибіркові навчальні дисципліни (за вибором студента)”.

Біографії авторів

Cергій Черненко

кандидат наук з фізичного виховання і спорту, старший викладач кафедри фізичного виховання і спорту

Юрій Сорокін

старший викладач кафедри фізичного виховання і спорту Донбаської державної машинобудівної академії

Посилання

Bashkin, I., Makarova, E. & Kavakze Rizik, A. (2006). Rol i mistse fizychnoi reabilitatsii u zahalnii systemi okhorony zdorovia naselennia [Role and place of physical rehabilitation in the general system of public health]. The theory and methods of physical education and sport. No.3, pp. 25 – 29.[in Ukrainia].

Belikova, N.O. (2012). Teoretychni i metodychni zasady pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv z fizychnoi reabilitatsii do zdoroviazberezhuvalnoi diialnosti [Theoretical and methodological principles of training of future specialists in physical rehabilitation to healthcare activities]. Doctor’s thesis. Cabinet of Ministers of Ukraine, National. Un-t of Bioresources and Natural Resources of Ukraine. Kyiv, 450 p.[in Ukrainian].

Gyivol, R. Yu. (2007). Do pytannia profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv fizychnoho vykhovannia [On the issue of professional training for future specialists in physical education]. Youth Science Bulletin: Physical Education and Sport. Lutsk, pp. 3–7. [in Ukrainian].

Deminska, L.O. (2004). Mezhpredmetni zviazky u protsesi profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury [Intersubject Communications in the Process of Professional Training for Future Physical Education Teachers]. Candidate’s thesis, 208 p. [in Ukrainian].

Dolynnyi, Yu. O. (2018). Kontseptsiia pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv z fizychnoho vykhovannia i sportu do reabilitatsiinoi roboty z ditmy z obmezhenymy fizychnymy mozhlyvostiamy [Concept of preparation of future specialists in physical education and sports for rehabilitation work with children with disabilities]. Youth and Market: a monthly scientific and pedagogical journal. Drohobych, Vol.2 (157), pp. 48–54. [in Ukrainian].

Dolynnyi, Yu. O. (2017). Kontseptualni osnovy pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv z fizychnoho vykhovannia i sportu do reabilitatsiinoi roboty z ditmy z obmezhenymy fizychnymy mozhlyvostiamy [Conceptual basis for the training of future specialists in physical education and sports for rehabilitation work with children with disabilities]. Bulletin of the Cherkasy University. Cherkasy: View of the Cherkasy National University named after Bogdan Khmelnytsky, No. 15, pp. 42–48. (Series: Pedagogical Sciences). [in Ukrainian].

Orzhekhovska, V. M. (2011). Zdoroviazberezhuvalne navchannia i vykhovannia: problemy, poshuk [Health-saving learning and education: problems, search]. Scientific notes of NSU them. M. Gogol: Psychological and pedagogical sciences. No. 4, pp. 29–31. [in Ukrainian]

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті