DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.162830

ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ I СПОРТУ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Cергій Черненко, Юрій Сорокін

Анотація


У статті розглядається зміст організації професійної підготовка майбутніх фахівців з фізичного виховання i спорту у закладах вищої освіти. Актуальною проблемою нашої держави є професійна підготовка майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту у закладах вищої освіти. Така підготовка складається з навчальних дисциплін циклу загальної підготовки та фахового (професійно-практичного) циклу. Цикл загальної підготовки та фаховий (професійно-практичний) містить у своїй основі “Нормативні навчальні дисципліни”, “Вибіркові навчальні дисципліни (за вибором навчального закладу)”, “Вибіркові навчальні дисципліни (за вибором студента)”.


Ключові слова


фахівці; фізичне виховання; професійна підготовка; заклади вищої освіти

Повний текст:

PDF

Посилання


Bashkin, I., Makarova, E. & Kavakze Rizik, A. (2006). Rol i mistse fizychnoi reabilitatsii u zahalnii systemi okhorony zdorovia naselennia [Role and place of physical rehabilitation in the general system of public health]. The theory and methods of physical education and sport. No.3, pp. 25 – 29.[in Ukrainia].

Belikova, N.O. (2012). Teoretychni i metodychni zasady pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv z fizychnoi reabilitatsii do zdoroviazberezhuvalnoi diialnosti [Theoretical and methodological principles of training of future specialists in physical rehabilitation to healthcare activities]. Doctor’s thesis. Cabinet of Ministers of Ukraine, National. Un-t of Bioresources and Natural Resources of Ukraine. Kyiv, 450 p.[in Ukrainian].

Gyivol, R. Yu. (2007). Do pytannia profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv fizychnoho vykhovannia [On the issue of professional training for future specialists in physical education]. Youth Science Bulletin: Physical Education and Sport. Lutsk, pp. 3–7. [in Ukrainian].

Deminska, L.O. (2004). Mezhpredmetni zviazky u protsesi profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury [Intersubject Communications in the Process of Professional Training for Future Physical Education Teachers]. Candidate’s thesis, 208 p. [in Ukrainian].

Dolynnyi, Yu. O. (2018). Kontseptsiia pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv z fizychnoho vykhovannia i sportu do reabilitatsiinoi roboty z ditmy z obmezhenymy fizychnymy mozhlyvostiamy [Concept of preparation of future specialists in physical education and sports for rehabilitation work with children with disabilities]. Youth and Market: a monthly scientific and pedagogical journal. Drohobych, Vol.2 (157), pp. 48–54. [in Ukrainian].

Dolynnyi, Yu. O. (2017). Kontseptualni osnovy pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv z fizychnoho vykhovannia i sportu do reabilitatsiinoi roboty z ditmy z obmezhenymy fizychnymy mozhlyvostiamy [Conceptual basis for the training of future specialists in physical education and sports for rehabilitation work with children with disabilities]. Bulletin of the Cherkasy University. Cherkasy: View of the Cherkasy National University named after Bogdan Khmelnytsky, No. 15, pp. 42–48. (Series: Pedagogical Sciences). [in Ukrainian].

Orzhekhovska, V. M. (2011). Zdoroviazberezhuvalne navchannia i vykhovannia: problemy, poshuk [Health-saving learning and education: problems, search]. Scientific notes of NSU them. M. Gogol: Psychological and pedagogical sciences. No. 4, pp. 29–31. [in Ukrainian]


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Башкін І. Роль і місце фізичної реабілітації у загальній системі охорони здоров’я населення / І. Башкін, Е. Макарова, А. Кавакзе Різік // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. – 2006. – № 3. – С. 25 – 29.

Бєлікова Н. О. Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності. – Дисертація д-ра пед. наук: 13.00.04, Кабінет Міністрів України, Нац. Ун-т біоресурсів і природокористування України. – К., 2012. – 450 с.

Гайволя, Р. Ю. До питання професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання / Р. Ю. Гайволя // Молодіжний науковий вісник: Фізичне виховання і спорт: зб. наук. пр. / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. – Луцьк, 2007. – С. 3–7.

Демінська Л. О. Межпредметні зв’язки у процесі професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / Демінська Лариса Олексіївна. – Донецьк, 2004. – 208 с.

Долинний Ю. О. Концепція підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання i спорту до реабілітаційної роботи з дітьми з обмеженими фізичними можливостями / Ю. О. Долинний // Молодь і ринок: щомісячний науково-педагогічний журнал. – Дрогобич, 2018. – № 2 (157). – C. 48–54.

Долинний Ю. О. Концептуальні основи підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання i спорту до реабілітаційної роботи з дітьми з обмеженими фізичними можливостями / Ю. О. Долинний // Вісник Черкаського університету. – Черкаси: Вид-во Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, 2017. – № 15. – С. 42–48. – (Серія: Педагогічні науки).

Оржеховська В. М. Здоров’язбережувальне навчання і виховання: проблеми, пошук / В. М. Оржеховська // Наукові записки НДУ ім. М. Гоголя: Психолого-педагогічні науки. – 2011. – № 4. – С. 29–31.





ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)