WORKSHOP ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ І МЕТОДИКО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Автор(и)

  • Вікторія Майковська
  • Ігор Юрко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.162832

Ключові слова:

економіка знань, професійна підготовка, практико-орієнтоване навчання, workshop, ключові компетентності, підприємницька компетентність

Анотація

У статті розглянуто теоретичні та практичні аспекти використання workshop в процесі професійної підготовки. Виявлено, що workshop характеризується інтенсивною груповою взаємодією, використанням наявного життєвого досвіду, отриманням динамічного знання та точковою тематичною спрямованістю, і це робить його дієвим засобом формування підприємницької компетентності. Проведено аналіз теоретичних праць вітчизняних та зарубіжних фахівців, який свідчить, що в них практико-орієнтований підхід представлено як базовий компонент процесу професійної підготовки, при цьому не порушується проблема застосування workshop як інструменту практико-орієнтованого навчання. Представлено досвід застосування workshop для розробки Регіональної програми розвитку підприємництва за участі студентів ВНЗ Укоопспілки “Полтавський університет економіки і торгівлі”.

Біографії авторів

Вікторія Майковська

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри маркетингу та торговельного підприємництва Харківського торговельно-економічного інституту КНТЕУ

Ігор Юрко

кандидат економічних наук, доцент, кафедри комерційної діяльності та підприємництва ВНЗ Укоопспілки “Полтавський університет економіки і торгівлі”

Посилання

Maikovska, V. (2016). Praktyko-oriientovane navchannia yak zasib profesionalizatsii pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv v Ukraini [Practice-oriented learning as a way of professionalization of training future professionals in Ukraine]. Problems of engineering and pedagogical education. Kharkiv: Ukrainian Engineering Pedagogics Academy, Vol. 50-51, рр. 161–167. [in Ukrainian].

Maikovska, V. (2017). Sutnist i struktura pidpryiemnytskoi kompetentnosti maibutnikh fakhivtsiv v Ukraini [The essence and the structure of future specialists’ business competence in Ukraine]. Bulletin of Zhytomyr Ivan Franko State University. Series: Pedagogical sciences. Zhytomyr: Zhytomyr Ivan Franko State University Publ., Vol. 1 (87), рр. 112–117. [in Ukrainian].

Maikovska, V. (2018). Filosofski aspekty rozrobky metodychnykh zasad formuvannia pidpryiemnytskoi kompetentnosti maibutnikh fakhivtsiv v Ukraini [Philosophical aspects of the development of methodical foundations for the formation of entrepreneurial competence of future specialists in Ukraine]. Tezy Mizhnar. nauk.-prakt. konf. Psykholohiia ta pedahohika: suchasni metodyky ta innovatsii, dosvid praktychnoho zastosuvannia (26-27 zhovt. – 2018., m. Lviv) – Abstracts of International sci. and pract. conf. “Psychology and pedagogy: modern methods and innovations, practical experience” (Ukraine, Lviv, October, 26-27, 2018). Lviv: HO ”Lvivska pedahohichna spilnota”. рр. 102–105. [in Ukrainian].

Makohin, O. (2018). Stvorennia ta vprovadzhennia modeli orhanizatsii praktyky studentiv budivelnykh koledzhiv [Creation and implementation of a model of organization of practice of students of construction colleges]. Youth and market. Drohobych: Drohobych Ivan Franko State Pedagogical University, Vol. 8 (163), рр. 136–140. [in Ukrainian].

Mysyk, O. (2014). Pedahohichna praktyka yak chynnyk formuvannia fakhovoi kompetentnosti u maibutnikh vykhovateliv ditei doshkilnoho viku [Pedagogical practice as a factor in shaping professional competence of future educators in preschool children]. Youth and market. Drohobych: Drohobych Ivan Franko State Pedagogical University, Vol. 11 (118), рр. 121–125. [in Ukrainian].

Podluzhna, N. (2018). Peredumovy znannievoho rozvytku rehioniv Ukrainy [Prerequisites of the knowledge development of the regions of Ukraine]. Bulletin of Economic Science of Ukraine. Donetsk: Academy of Economic Sciences of Ukraine, Vol. 1, рр. 121–126. [in Ukrainian].

Storonska, O. (2018). Praktychna pidhotovka maibutnikh uchyteliv u systemi vyshchoi osvity Nimechchyny [Practical training of future teachers in the system of higher education in Germany]. Youth and market. Drohobych: Drohobych Ivan Franko State Pedagogical University, Vol. 2 (157), рр. 38–42. [in Ukrainian].

Chikurov, O. (2001). Chto takoe Workshop? Posobie dlya organizatorov prakticheskikh seminarov [What is the Workshop? Handbook for organizers of practical seminars]. Pskov: PRAOV. [in Russian].

Fopel, K. (2003). Effektivnyy vorkshop. Dinamicheskoe obuchenie [Effective workshop. Dinamic training]. Moscow: Genezis. [in Russian].

Pisareva, O. “Workshop” kak novyy vid effektivnogo obucheniya [“Workshop” as a new kind of effective learning]. Councils of a professional psychologist. [Electronic resource]. Available at: https://pisareva.by/workshop-kak-novyj-vid-effektivnogo-obucheniya/[in Russian].

Vorkshop Glossariy. Educational portal. [Electronic resource]. Available at: https://pisareva.by/workshop-kak-novyj-vid-effektivnogo-obucheniya/[in Russian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті