МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Наталія Педоренко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.163122

Ключові слова:

готовність до фахової діяльності, модель підготовки, процес моделювання, методи, форми, засоби, практичне впровадження моделі

Анотація

У статті обґрунтовується поняття моделювання, процес дослідження складових формування культурологічної компетентності майбутніх медичних сестер у процесі фахової підготовки, використовуючи метод моделювання. З’ясовано, що метою формування культурологічної компетенції майбутніх медичних сестер є формування культури особистості, професійно-медичної культури та розвитку професійно важливих особистісних якостей. Виокремлено цільовий, змістовий, процесуальний, та критеріально-оцінний блоки. Розроблено модель готовності до формування культурологічної компетентності майбутніх медичних сестер у процесі фахової підготовки.

Біографія автора

Наталія Педоренко

перший заступник директора КВНЗ “Бердичівський медичний коледж” ЖОР

Посилання

Horbatiuk, R. M. (2011). Teoretyko-metodychni zasady profesiinoi pidhotovky maibutnikh inzheneriv-pedahohiv kompiuternoho profiliu [The theoretical and methodical principles of professional training of future engineers-teachers of a computer profile]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Ternopil, 46 p. [in Ukrainian].

Zaichenko, I. V. (2008). Pedahohik: navch. posib. [Pedagogy: Teaching manual]. Kyiv: Osvita Ukrainy, KNT, 528 p. [in Ukrainian].

Ziaziun, I. A., & Sahach, H. M. (1997). Krasa pedahohichnoi dii: navch. pos. dlia vchyteliv, aspirantiv, studentiv serednikh ta vyshchykh navch. zakladiv [The beauty of pedagogical action: teaching manual for teachers, post-graduate students, and the students of secondary and higher education establishments]. Kyiv, 302 p. [in Ukrainian].

Kozlova, H. M. (2002). Za tekhnolohiiamy aktyvnoho navchannia [In accordance with the active studying technologies]. Kyiv: Vyshcha osvita Ukrainy, рр. 42–15. [in Ukrainian].

Lavrykov, Yu. A. (1973). Modely professyonalnoi podhotovky еkonomysta [The models of vocational training of economist]. Lviv, 119 p. [in Russian].

Pykelnaia, V. S. (1993). Teoriya i metodika modelirovaniya upravlencheskoy deyatelnosti [The theory and methods of management activity]. Doctor’s thesis. Kyiv, 374 p.

Psikhologo-pedagogicheskiy slovar (1998). [Psychological and pedagogical dictionary]. Rostov-na-Donu, 256 p. [in Russian].

Shtoff, V. A. (1996). Modelirovanie i filosofiya [Modeling and philosophy]. Lenynhrad: Nauka. 302 p. [in Russian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті