РОЗВИТОК ІНТЕГРАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧИТЕЛЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Галина Резніченко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.163123

Ключові слова:

вчитель образотворчого мистецтва, професійна діяльність, інтегральна компетентність, післядипломна освіта, методика наочного навчання

Анотація

У статті проаналізована змістова сутність інтегральної компетентності в реалізації комплексного підходу до педагогічного управління процесом удосконалення кваліфікації вчителів образотворчого мистецтва Одеського регіону. Інтегральна компетентність розглядається в педагогічному полі методики наочного навчання основ образотворчої грамоти як найважливішого інструментарію удосконалення якісного рівня здатності вчителя образотворчого мистецтва до продуктивного вирішення завдань професійної діяльності.

Біографія автора

Галина Резніченко

старший викладач кафедри соціально-гуманітарної освіти Комунального закладу вищої освіти “Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради”

Посилання

Guzij, N. V. (2004). Osnovy pedagogichnogo profesionalizmu: navch. posib. [Fundamentals of pedagogical professionalism].Tutorial. Kyiv: NPU im. M. P. Dragomanova, 156 p. [in Ukrainian].

Zyazyun, I. A. (2010). Zhyttyevyj postup lyudyny u vymirah naukovoyi i kulturologichnoyi paradygmy [Human life in the dimensions of scientific and cultural paradigm]. Pedagogichna majsternist yak systema profesijnyh i mysteczkyh kompetentnostej. Zb. materialiv VI mystetsko-pedahohichnykh chytan pamiati profesora O. P. Rudnytskoi – Pedagogical skills as a system of professional and artistic competencies. Collection of Proceedings of VI of artistic and pedagogical readings in memory of Professor O. P. Rudnitskaya. (pp.15–24). Chernivci: Zelena Bukovyna. [in Ukrainian].

Kavalerov, A. I. & Vornikov, V. I. (2012). Yevrointegraciya: Bolonskyj proces i Ukrayina [European integration: Bologna process and Ukraine]. Monograph. Odesa. Astroprynt. 232 p. [in Ukrainian].

Konovecz, S. V. (2012). Teoretychni i metodychni osnovy tvorchogo rozvytku majbutnih uchyteliv obrazotvorchogo mystecztva u vyshhyh navchalnyh zakladah [Theoretical and methodological foundations of creative development of future teachers of fine arts in higher educational institutions]. Doctor’s thesis. Kyiv: NAPN Ukrayiny, Instytut pedagogichnoyi osvity i osvity doroslyh, 516 p. [in Ukrainian].

Mojseyuk, N. Ye. (2007). Pedagogika: navch. posibnyk [Pedagogy: a tutorial]. Kyiv: without Publ., 655 p. [in Ukrainian].

Otych, O. M. (2007). Mystecztvo u systemi rozvytku tvorchoyi indyvidualnosti majbutnogo pedagoga profesijnogo navchannya: teoretychnyj i metodychnyj aspekty [Art in the system of creative personality development of the future teacher of professional education: theoretical and methodical aspects]. Monograph. (Ed.). I. A. Zyazyun. Chernivci: Zelena Bukovyna, 752 p. [in Ukrainian].

Pedagogichna majsternist yak systema profesijnyh i mysteczkyh kompetentnostej (2010). [Pedagogical skills as a system of professional and artistic competencies]. Materialiv XI mystetsko-pedahohichnykh chytan pamiati profesora O. P. Rudnytskoi – Proceedings of VI of artistic and pedagogical readings in memory of Professor O. P. Rudnitskaya. Chernivci: Zelena Bukovyna, 348 p. [in Ukrainian].

Reznichenko, G. V. (2009). Udoskonalennya hudozhnyoyi pidgotovky vchytelya obrazotvorchogo mystecztva [Improvement of Artistic Training of the Teacher of Fine Arts]. Scientific and Practical Journal of the Southern Scientific Center of the Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine “Science and Education”, No. 10. pp. 229–232. [in Ukrainian].

Rudnyczka, O. P. (1998). Osnovy vykladannya mysteczkyh dyscyplin [Fundamentals of teaching artistic disciplines]. Kyiv: APN Ukrayiny, 183 p. [in Ukrainian].

Teplyczka, A. (2018). Naukovo-teoretychnyj aspekt profesijnoyi kompetentnosti: ukrayinska naukova shkola [Theoretical Aspect of Professional Competence: Ukrainian Scientific School]. “Youth and market”. No.10 (165), pp. 41–46. [in Ukrainian].

Hudozhnyo-estetychnyj cykl. Programy dlya zagalnoosvitnih navchalnyh zakladiv 5 – 11 klasiv (2005). [Artistic-aesthetic cycle. Programs for general education institutions of grades 5-11]. Approved by the Ministry of Education and Science of Ukraine. Irpen: VTF “Perun”. 233 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті