ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.163126Ключові слова:
майбутні інженери-педагоги, професійно-педагогічна підготовка, управлінська компетентність, модель формування управлінської компетентності, експериментальне дослідженняАнотація
У статті визначено сутність понять “управлінська компетентність фахівця” та “управлінська компетентність майбутніх інженерів-педагогів”. Схарактеризовано основні структурні компоненти моделі формування управлінської компетентності майбутніх інженерів-педагогів у процесі професійно-педагогічної підготовки. Представлено результати експериментальної перевірки ефективності моделі формування управлінської компетентності майбутніх інженерів-педагогів у процесі професійно-педагогічної підготовки. Наведено особливості опрацювання статистичних даних експериментального дослідження.
Посилання
Berlim, L. I. (2007). Upravlencheskaya kompetentnost menedzhera obrazovaniya [Managerial competence of an education manager]. News of the Russian State Pedagogical University named after A.I. Hertsen. Vol. 53 (22), pp. 276–281. [in Russian].
Viter, Z. D. (2012). Rol navchalnoi dystsypliny “Osnovy menedzhmentu” u protsesi formuvannia profesiinykh kompetentsii fakhivtsiv ahrarnoi sfery [The role of the discipline “Fundamentals of Management” in the process of forming the professional competencies of specialists in the agrarian sphere]. Bulletin of Zhytomyr National Agroeconomic University. No. № 1(2), pp. 397–406. [in Ukrainian].
Derkach, A. A. (2000). Akmeologiya: lichnostnoe i professionalnoe razvitie cheloveka [Acmeology: personal and professional development of a person]. Books 1–5. Acmeological basis of management. Moskva: RAGS, 536 p. [in Russian].
Zimina, Ye. Yu. (2004). Razvitie upravlencheskoy kompetentnosti budushchego pedagoga professionalnoy shkoly [Development of managerial competence of a future vocational school teacher]. Candidate’s thesis. Yekaterinburg, 172 p. [in Russian].
Lokshyna, O. I. (2004). Monitorynh yakosti osvity: svitovi dosiahnennia ta ukrainski perspektyvy [Monitoring the quality of education: world achievements and Ukrainian perspectives]. Kyiv: K.I.S, 128 p.[in Ukrainian].
Rean, A. A. (1999). Psikhologiya izucheniya lichnosti [Personality psychology]. Sankt-Ptereburg: Mikhaylova V.A., 288 p. [in Russian].
Tayurskiy, A. I. (2009). Faktory, vliyayushchie na formirovanie upravlencheskoy kompetentnosti rukovoditeley obrazovatelnykh uchrezhdeniy vsekh urovney professionalnogo obrazovaniya [Factors affecting the managerial competence formation of educational institutions’ heads at all levels of vocational education]. Vestnik TGPU. no.1, pp. 5–7. [in Russian].
Fefelova, V.N. (2010). Formirovanie upravlencheskoy kompetentnosti spetsialista po rekreatsii i turizmu [The formation of managerial competence of a specialist in recreation and tourism]. Candidate’s thesis. Moskva, 187 p. [in Russian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.