МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ В УНІВЕРСИТЕТАХ ФРАНЦІЇ

Автор(и)

  • Олена Писаревська

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.163708

Ключові слова:

вища юридична освіта у Франції, компетенція, компетентність, професійна компетентність юриста, методологічні аспекти

Анотація

У статті розглянуто методологічні аспекти формування професійної компетентності майбутніх юристів в університетах Франції. Проаналізовано місце компетентнісного підходу у системі сучасної французької вищої освіти. Розглянуто поняття “компетентності” та “компетенції” у педагогічних дослідженнях. Визначено поняття “професійної компетентності юриста” та проаналізовано його зміст та структуру. Окреслено перелік компетенцій, що складають професійну компетентність сучасного французького юриста.


Біографія автора

Олена Писаревська

асистент кафедри французької філології Львівського національного університету імені Івана Франка

Посилання

Antoniuk, L. & Vasylkova, N. (2016). Kompetentnistnyj pidhid u vychij osviti [Competence approach in higher education: world experience]. Kyiv. 66 p. [in Ukrainian].

Husarev, S. & Tihomirov, O. (2005). Yurydychna deontolohia. Osnovy jurydychnoji dijalnosti: teoretychni, praktychni ta deontolohichni aspekty. Navchalnyj posibnyk [Legal Deontology: basics of legal activities: theoretical, practical and deontological aspect. Manual]. Kyiv. 655 p. [in Ukrainian].

Zahartchenko, V., Kalachnikova, S. & Luhovyj, V. (2014). Natsionalnyy osvitniy glossariy: vycha osvita [National educational glossary: higher education]. Kyiv. 100 p. [in Ukrainian].

Krupsky, Ya. & Myhalevytch, V. (2010). Tlumachnyy slovnyk z informatsiyno-pedagogichnyh tehnolohiy [Dictionnary of informational and pedagogical technologies]. Vynnytsia. 72 p. [in Ukrainian].

Levitan, K. (2007). Yuridicheskaya pedagogika [Legal Pedagogy. Manual]. Moscow. 425 p. [in Russian].

Pometun, O. (2004). Teoria ta praktyka poslidovnoi realisatsii kompetentnistnogo pidhodu v dosvidi zarubignykh kraiin [Theory and practice of successive realization of competence approach in experience of foreign countries]. Kyiv. 112 p. [in Ukrainian].

Raven, J. (2002). Kompetentnost v sovremennom obchestve: vyiavlenie, razvitie i realizatsia [Competence in Modern Society: Its Identification, Development and Release]. Moscow. 396 p. [in Russian].

Khmil, O.V. (2010). Osoblyvosti systemy vychoi osvity u Francii [Features of the higher education system in France]. Yoth and market. No.9 (68), pp. 95–99. [in Ukrainian].

Le Bofert, G. (2004). Ingénerie et évaluation des compétences [Engineering and estimation of competencies]. Paris. 563 p. [in French].

Dondero, B. Droit 2.0. Apprendre et pratiquer le droit au XXIe siècle [Learn and practice law in the 21st century]. Paris. 509 p. [in French].

Available at: http://www.legifrance.gouv.fr

Available at: http://cache.media. enseignementsuprecherche.gouv.fr

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті