МЕТОДИКА НАВЧАННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Ігор Гевко
  • Павло Коляса

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.165988

Ключові слова:

методика навчання, комп’ютерна графіка, підготовка педагогів в області комп’ютерної графіки

Анотація

Комп’ютерна графіка є провідним компонентом підготовки сучасних фахівців. Представлена в статті модель методики навчання комп’ютерної графіки заснованої на взаємозв’язку кількох компонентiв, які тісно пов’язані в освітньому процесі, з вибором відповідних методів, форм та розробкою дидактичних засобів навчання спрямованих на формування професійних умінь та розвиток професійної творчості з урахуванням індивідуальних переваг учня, а також сучасних вимог суспільства і ринку праці. У запропонованій нами моделі методики навчання комп’ютерній графіці виділено наступні рівні: мотиваційно-цільовий, аксіологічний, діяльнісно-процесуальний та рефлексивно-оціночний. Акцентовано, що в основі проектування методики навчання комп’ютерної графіки лежить взаємозв’язок декількох компонентів, які тісно переплітаються в освітньому процесі та пов’язані з вибором відповідних методів, форм та дидактичних засобів навчання, спрямованих на формування професійних умінь та розвиток професійної творчості з урахуванням індивідуальних переваг студентів, а також сучасних вимог суспільства і ринку праці.

Біографії авторів

Ігор Гевко

доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри комп’ютерних технологій Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка

Павло Коляса

аспірант кафедри комп’ютерних технологій Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка

Посилання

Hevko, I. V. (2017). Formuvannia i rozvytok profesionalizmu vchytelia tekhnolohii: teoriia i metodyka [Formation and development of the professionalism of the teacher of technologies: theory and methodology]. Kamyanets-Podilsky: Axiom, 392 p. [in Ukrainian].

Horobets, S. M. (2014). Osnovy kompiuternoi hrafiky [The Fundamentals of Computer Graphics]. Zhytomyr: ZhSU named after Ivan Franko, 168 p. [in Ukrainian].

Gurin, R.S. (2002). Metodyka vprovadzhennia novykh informatsiinykh tekhnolohii u navchalnyi protses [Method of introduction of new information technologies into the educational process]. Odessa, 57 p. [in Ukrainian].

Dychkivska, I. M. (2004). Innovatsiini pedahohichni tekhnolohii [Innovative pedagogical technologies]. Kyiv: Academic Edition, 352 p. [in Ukrainian].

Kukharenko, V.M., Rybalko, O.V. & Syrotenko, N.G.(2002). Dystantsiine navchannia ta umovy zastosuvannia [Distance learning and terms of use]. Kharkiv, 320 p. [in Ukrainian].

Tsyfrovi tekhnolohii 2018. [Digital technologie]. Available at: https://wearesocial.com/blog/2018/01/global-digital-report-2018, (Accessed: 22 January 2019). [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті