ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ЕНЕРДЖАЙЗИНГУ НА НАВЧАЛЬНИХ ЗАНЯТТЯХ “ТЕХНОЛОГІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ” ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ФІЛОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН У СИСТЕМІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.165991Ключові слова:
інтерактивні технології, технологія енерджайзинг, вправи-енерджайзери, вчителі філологічних дисциплін, система підвищення кваліфікації, технології інклюзивної освітиАнотація
У статті визначено особливості використання технології енерджайзингу як однієї з інтерактивних технологій. Вона застосовується з метою виклику зацікавлення навчальною темою, перетворення аудиторії пасивних спостерігачів на активних учасників заняття. Енерджайзери можуть бути руховими, змагальними, на пробудження емоцій та почуттів до теми заняття та уваги. Обґрунтовано необхідність використання технології енерджайзингу в системі підвищення кваліфікації вчителів філологічних дисциплін. Наведено приклади авторських вправ-енерджайзерів, які використовуються на навчальних заняттях “Технології інклюзивної освіти” (на прикладі вчителів іноземної (англійської) мови).
Посилання
Yelihulashvili, M., Fedorovych, I. & Ponomarov S. (2015). Orhanizatsiya navchannya z pytan dyskryminatsiyi [Organization of learning the discrimination problems]. Practical guide. Kyiv, 136 p. [in Ukrainian].
Interaktyvni metody vykladannya. Praktychni porady dlya suddiv-vykladachiv (2017). [Interactive methods of teaching. Practical tips for judges-teachers]. Kyiv: FOP Demchynskyy O.V., 64 p. [in Ukrainian].
Kuh, A.N. (2005). Interaktivnye tehnologii formirovanija professionalnyh kachestv budushhih uchitelej fiziki [Interactive technologies of forming future Physics teachers’ professional qualities]. New technologies in Physics teaching: school and higher educational establishment, March, 14 – 17, 2005: collection of annotations. Moskva: Tipografija MPGU, 80 p. [in Russian].
Kuh, A.N. (2005). Interaktivnye metody obuchenija i ih primenenie v vysshej shkole [Interactive teaching methods and their using in high school]. Teaching Physics in high school: scientific and methodical journal. No. 31, Moskva, 175 p., pp. 14–17. [in Russian].
Pometun, O. & Pyrozhenko, L. (2002). Interaktyvni tekhnolohiyi navchannya: teoriya i praktyka [Interactive teaching technologies: theory and practice]. Kyiv, 136 p. [in Ukrainian].
Sukhorukova, H. (2012). Interaktyvna vzayemodiya subyektiv navchalno-piznavalnoyi diyalnosti v pedahohichnomu protsesi [Interaction of subjects of cognitive activity in educational process]. Methods of teaching Computer Science and ICT. No. 4, pp. 27–31. [in Ukrainian]
DIALOGUE BOX (2015). Pidkhody ta praktyky z molodizhnykh proektiv dlya porozuminnya ta dialohu [Approaches and practices of youth projects for understanding and dialogue]. Сollection of materials and methods. Other education, 83 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.