ЗАСТОСУВАННЯ ФРЕЙМОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ МЕДИКО-БІОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФІЗИЧНИХ ТЕРАПЕВТІВ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.166134Ключові слова:
майбутні фізичні терапевти, фреймові технології, фрейм, інтелект-карти, структуруванняАнотація
У статті проаналізовано результати педагогічного експерименту щодо оцінки ефективності використання фреймових технологій в процесі вивчення майбутніми фізичними терапевтами медико-біологічних дисциплін. Фрейми, як дидактичні засоби, охарактеризовано з позицій пізнавально-змістовного та організаційно-методичного аспектів; розкрито методику їх застосування у процесі вивчення медико-біологічних дисциплін. Підтверджено, що застосування фреймових технологій дає можливість об’єктивно підвищити рівень засвоєння знань студентів спеціальності “Фізична терапія, ерготерапія”, їх міцність та довготривалість.
Посилання
Byuzen, T. & Byuzen, B. (2010). Intellekt-kartyi. Prakticheskoe rukovodstvo [Intellect card. Practical guide]. Moskov, 352 p. [in Russian].
Voloshko, L. B. (2006). Freimovi tekhnolohii u navchanni studentiv VNZ [Frame technology in the teaching of university students]. Pedagogy, Psychology and the medical and biological problems of physical education and sports. pp.31–3. [in Ukrainian].
Minskiy, M. (1979). Freymy dlya predstavleniya znaniy [Frames for representation of knowledge]. Moskov, 151 p. [in Russian].
Medvedenko, N.V. (2011). Freym kak bazovoye ponyatiye pedagogicheskikh tekhnologiy [Frame as a basic concept of educational technology]. Siberian Pedagogical Journal. (Accessed 30 January 2019). pp. 102–7. Available at: https://cyberleninka.ru/article/n/freym-kak-bazovoe-ponyatie-pedagogicheskih-tehnologiy [in Russian].
Bloom, B. S. (1994). Taxonomy of educational objectives: The classification of educational goals. New York: Longman, 112 р. [in English].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.