КОМПЕТЕНТНІСНО ЗОРІЄНТОВАНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ФАКТОР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ У ДРОГОБИЦЬКОМУ ЛІЦЕЇ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.166138Ключові слова:
педагогічні технології, компетентність, ліцей, якість освітиАнотація
У статті описано систему педагогічних технологій, розроблених та впроваджених у Дрогобицькому ліцеї, спрямовану на формування компетентного випускника. Наведено ключові компетентності, якими повинен володіти випускник школи. Проаналізовано вплив освітніх технологій на формування ключових компетентностей. Обґрунтовано ефективність використання описаної системи педагогічних технологій з метою забезпечення якості освіти.
Посилання
Hutmacher Walo. (1997). Key competencies for Europe. Report of the Symposium. Berne, Switzezland 27–30 March, 1996. Council for Cultural Co-operation (CDCC) a Secondary Education for Europe Strasburg. [in English].
Hryhorovych, A. H. & Zaiats’, O. V. (2000). Z dosvidu vprovadzhennia modulno-reitynhovoi systemy vyvchennia matematyky ta informatyky [From the experience of introducing a modular rating system for the study of mathematics and computer science]. Vseukrainska naukovo-praktychna konferentsiia “Suchasnyi stan i perspektyvy shkilnykh kursiv matematyky ta informatyky u zviazku z reformuvanniam u haluzi osvity” – All-Ukrainian Scientific and Practical Conference “Current state and prospects of school courses in mathematics and informatics in connection with educational reforms”, Drohobych, pp. 48 – 50. [in Ukrainian].
Hryhorovych, A. H., Zaiats’, O. V. & Khlopyk, R. M. (2002). Z dosvidu provedennia dvorivnevoho perevidnoho ekzamenu z fizyky v Drohobytskomu pedahohichnomu litsei [From the experience of conducting a two-level examination exam in physics at the Drohobych Pedagogical Lyceum]. Vseukrainska naukovo-praktychna konferentsiia “Stratehichni problemy formuvannia zmistu kursiv fizyky ta astronomii v systemi zahalnoi serednoi osvity” – All-Ukrainian Scientific and Practical Conference “Strategic Problems of Formation of Course Contents of Physics and Astronomy in the System of General Secondary Education”, Lviv, p.37. [in Ukrainian].
Hryhorovych, A. H., Zaiats’, O. V. & Zaiats’, M. I. (2010). Metodyka orhanizatsii i provedennia zvitnoi naukovo-praktychnoi konferentsii litseistiv [Methodology of organization and conducting of the report scientific-practical conference of lyceum students]. Naukova elita yak sotsialno-ekonomichnyi faktor rozvytku derzhav v umovakh hlobalizatsii: zb. mater. Mizhnar. nauk.-prakt. konf. – Scientific elite as a socio-economic factor for the development of states in the conditions of globalization: a collection of materials of the International Scientific and Practical Conference, Kyiv, pp.76–78. [in Ukrainian].
Hryhorovych, A. H., Zaiats’, O. V. & Khlopyk, R. M. (2004). Metodyka orhanizatsii ta provedennia litnoi navchalnoi praktyky z fizyky v Drohobytskomu pedahohichnomu litsei [Methodology of organizing and conducting summer training practice in physics at the Drohobych Pedagogical Lyceum]. Theory and methods of teaching mathematics, physics, computer science: Collection of scientific works. Issue 4, Volume 2, Kryvyi Rih, pp. 142–145. [in Ukrainian].
Hryhorovych, A.H., Zaiats’, O.V. & Hladkevych, M. I. (2015). Naukove tovarystvo yak seredovyshche rozvytku intelektualno obdarovanoi tvorchoi osobystosti [Scientific society as an environment for the development of intellectually gifted creative personality]. Proektuvannia rozvytku ta psykholoho-pedahohichnoho suprovodu obdarovanoi osobystosti: materialy VII Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii – Designing development and psychological and pedagogical support of gifted personality: Proceedings of VII All-Ukrainian Scientific-Practical Conference, Kyiv, pp. 56–62. [in Ukrainian].
Hryhorovych, A. H., Zaiats’, O. V. & Hladkevych, M. I. (2012). Naukove tovarystvo yak forma orhanizatsii naukovo-poshukovoi roboty litseistiv [Scientific society as a form of organization of scientific research of lyceum students]. Youth and Market: a monthly scientific and pedagogical magazine , Vol. 2 (85), pp. 84–89. [in Ukrainian].
Hryhorovych, A. H. & Hryhorovych, V. H. (2000). Systema zalikovykh proektiv yak zasib rozvytku tvorchykh zdibnostei uchniv pry vyvchenni prykladnoho prohramnoho zabezpechennia [The system of graduation projects as a means of developing students’ creative abilities in the study of applied software]. Vseukrainska naukovo-praktychna konferentsiia “Suchasnyi stan i perspektyvy shkilnykh kursiv matematyky ta informatyky u zviazku z reformuvanniam u haluzi osvity” – All-Ukrainian Scientific and Practical Conference “Current state and prospects of school courses in mathematics and informatics related to educational reform”, Drohobych, pp. 186 – 188. [in Ukrainian].
Hryhorovych, A., Zaiats’, O. & Hladkevych, M. (2016). Formuvannia zhyttievoi kompetentnosti starshoklasnykiv zasobamy kvest-tekhnolohii [Formation of vital competency of senior pupils by means of quest-technologies]. Actual questions of the humanities: interuniversity collection of scientific works of young scientists of the Ivan Franko Drohobych State Pedagogical University Drohobych, Vol.16, Drohobych, pp. 302 – 308. [in Ukrainian].
Hryhorovych, A. & Zaiats’, O. (2018). Innovatsiini tekhnolohii formuvannia kliuchovykh kompetentnostei u bahatoprofilnomu litsei [Innovative technologies of formation of key competencies in the multi-discipline lyceum]. Science and education in the context of modern globalization processes: a Collection of Proceedings of the All-Ukrainian Scientific and Practical Conference, Kyiv, pp. 42 – 44. [in Ukrainian].
The Law of Ukraine “On Education”, Available at: http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19. [in Ukrainian].
Zaiats’, O. V., Hryhorovych, A. H. & Hladkevych M. I. (2012). Orhanizatsiia navchalnoi praktyky metodom proektiv u Drohobytskomu pedahohichnomu litsei [Organization of practical training by projects in Drohobych Pedagogical Lyceum]. Youth and Market: a monthly scientific and pedagogical magazine, Vol. 3 (86), pp. 48 – 51. [in Ukrainian].
Hryhorovych, A., Hladkevych M. & Zaiats’, O. (2016). Orhanizatsiino-metodychne zabezpechennia diialnosti shkilnoho naukovoho tovarystva Maloi akademii nauk : Metodychnyi posibnyk [Organizational and methodological support of the activity of the school scientific society of the Small Academy of Sciences: Methodical manual]. Drohobych, 105 p. [in Ukrainian].
Hladkevych M., Hryhorovych, A. & Zaiats’, O. (2012). Orhanizatsiia navchalnoi praktyky metodom proektiv: metodychnyi posibnyk [Organization of educational practice by the method of projects: Methodical manual]. Drohobych, 70 p. [in Ukrainian].
Khlopyk, R., Zaiats’, O. & Hryhorovych, A. (2003). Metodyka orhanizatsii ta provedennia semestrovykh indyvidualnykh tvorchykh zavdan z pryrodnychykh dystsyplin [Methodology of organizing and conducting semester individual creative tasks in natural sciences]. Theory and methods of teaching mathematics, physics, computer science: Collection of scientific works. Issue 3, Vol. 2, Kryvyi Rih, pp. 345 – 348. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.