КОМПЕТЕНТНІСНО ЗОРІЄНТОВАНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ФАКТОР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ У ДРОГОБИЦЬКОМУ ЛІЦЕЇ

Автор(и)

  • Андрій Григорович
  • Ольга Заяць
  • Мар’яна Гладкевич

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.166138

Ключові слова:

педагогічні технології, компетентність, ліцей, якість освіти

Анотація

У статті описано систему педагогічних технологій, розроблених та впроваджених у Дрогобицькому ліцеї, спрямовану на формування компетентного випускника. Наведено ключові компетентності, якими повинен володіти випускник школи. Проаналізовано вплив освітніх технологій на формування ключових компетентностей. Обґрунтовано ефективність використання описаної системи педагогічних технологій з метою забезпечення якості освіти.

Біографії авторів

Андрій Григорович

кандидат технічних наук, заступник директора Дрогобицького ліцею

Ольга Заяць

кандидат педагогічних наук, доцент, директор Дрогобицького ліцею

Мар’яна Гладкевич

старший викладач кафедри теоретичної та консультативної психології факультету соціально-психологічних наук та управління Національно педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, м. Київ

Посилання

Hutmacher Walo. (1997). Key competencies for Europe. Report of the Symposium. Berne, Switzezland 27–30 March, 1996. Council for Cultural Co-operation (CDCC) a Secondary Education for Europe Strasburg. [in English].

Hryhorovych, A. H. & Zaiats’, O. V. (2000). Z dosvidu vprovadzhennia modulno-reitynhovoi systemy vyvchennia matematyky ta informatyky [From the experience of introducing a modular rating system for the study of mathematics and computer science]. Vseukrainska naukovo-praktychna konferentsiia “Suchasnyi stan i perspektyvy shkilnykh kursiv matematyky ta informatyky u zviazku z reformuvanniam u haluzi osvity” – All-Ukrainian Scientific and Practical Conference “Current state and prospects of school courses in mathematics and informatics in connection with educational reforms”, Drohobych, pp. 48 – 50. [in Ukrainian].

Hryhorovych, A. H., Zaiats’, O. V. & Khlopyk, R. M. (2002). Z dosvidu provedennia dvorivnevoho perevidnoho ekzamenu z fizyky v Drohobytskomu pedahohichnomu litsei [From the experience of conducting a two-level examination exam in physics at the Drohobych Pedagogical Lyceum]. Vseukrainska naukovo-praktychna konferentsiia “Stratehichni problemy formuvannia zmistu kursiv fizyky ta astronomii v systemi zahalnoi serednoi osvity” – All-Ukrainian Scientific and Practical Conference “Strategic Problems of Formation of Course Contents of Physics and Astronomy in the System of General Secondary Education”, Lviv, p.37. [in Ukrainian].

Hryhorovych, A. H., Zaiats’, O. V. & Zaiats’, M. I. (2010). Metodyka orhanizatsii i provedennia zvitnoi naukovo-praktychnoi konferentsii litseistiv [Methodology of organization and conducting of the report scientific-practical conference of lyceum students]. Naukova elita yak sotsialno-ekonomichnyi faktor rozvytku derzhav v umovakh hlobalizatsii: zb. mater. Mizhnar. nauk.-prakt. konf. – Scientific elite as a socio-economic factor for the development of states in the conditions of globalization: a collection of materials of the International Scientific and Practical Conference, Kyiv, pp.76–78. [in Ukrainian].

Hryhorovych, A. H., Zaiats’, O. V. & Khlopyk, R. M. (2004). Metodyka orhanizatsii ta provedennia litnoi navchalnoi praktyky z fizyky v Drohobytskomu pedahohichnomu litsei [Methodology of organizing and conducting summer training practice in physics at the Drohobych Pedagogical Lyceum]. Theory and methods of teaching mathematics, physics, computer science: Collection of scientific works. Issue 4, Volume 2, Kryvyi Rih, pp. 142–145. [in Ukrainian].

Hryhorovych, A.H., Zaiats’, O.V. & Hladkevych, M. I. (2015). Naukove tovarystvo yak seredovyshche rozvytku intelektualno obdarovanoi tvorchoi osobystosti [Scientific society as an environment for the development of intellectually gifted creative personality]. Proektuvannia rozvytku ta psykholoho-pedahohichnoho suprovodu obdarovanoi osobystosti: materialy VII Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii – Designing development and psychological and pedagogical support of gifted personality: Proceedings of VII All-Ukrainian Scientific-Practical Conference, Kyiv, pp. 56–62. [in Ukrainian].

Hryhorovych, A. H., Zaiats’, O. V. & Hladkevych, M. I. (2012). Naukove tovarystvo yak forma orhanizatsii naukovo-poshukovoi roboty litseistiv [Scientific society as a form of organization of scientific research of lyceum students]. Youth and Market: a monthly scientific and pedagogical magazine , Vol. 2 (85), pp. 84–89. [in Ukrainian].

Hryhorovych, A. H. & Hryhorovych, V. H. (2000). Systema zalikovykh proektiv yak zasib rozvytku tvorchykh zdibnostei uchniv pry vyvchenni prykladnoho prohramnoho zabezpechennia [The system of graduation projects as a means of developing students’ creative abilities in the study of applied software]. Vseukrainska naukovo-praktychna konferentsiia “Suchasnyi stan i perspektyvy shkilnykh kursiv matematyky ta informatyky u zviazku z reformuvanniam u haluzi osvity” – All-Ukrainian Scientific and Practical Conference “Current state and prospects of school courses in mathematics and informatics related to educational reform”, Drohobych, pp. 186 – 188. [in Ukrainian].

Hryhorovych, A., Zaiats’, O. & Hladkevych, M. (2016). Formuvannia zhyttievoi kompetentnosti starshoklasnykiv zasobamy kvest-tekhnolohii [Formation of vital competency of senior pupils by means of quest-technologies]. Actual questions of the humanities: interuniversity collection of scientific works of young scientists of the Ivan Franko Drohobych State Pedagogical University Drohobych, Vol.16, Drohobych, pp. 302 – 308. [in Ukrainian].

Hryhorovych, A. & Zaiats’, O. (2018). Innovatsiini tekhnolohii formuvannia kliuchovykh kompetentnostei u bahatoprofilnomu litsei [Innovative technologies of formation of key competencies in the multi-discipline lyceum]. Science and education in the context of modern globalization processes: a Collection of Proceedings of the All-Ukrainian Scientific and Practical Conference, Kyiv, pp. 42 – 44. [in Ukrainian].

The Law of Ukraine “On Education”, Available at: http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19. [in Ukrainian].

Zaiats’, O. V., Hryhorovych, A. H. & Hladkevych M. I. (2012). Orhanizatsiia navchalnoi praktyky metodom proektiv u Drohobytskomu pedahohichnomu litsei [Organization of practical training by projects in Drohobych Pedagogical Lyceum]. Youth and Market: a monthly scientific and pedagogical magazine, Vol. 3 (86), pp. 48 – 51. [in Ukrainian].

Hryhorovych, A., Hladkevych M. & Zaiats’, O. (2016). Orhanizatsiino-metodychne zabezpechennia diialnosti shkilnoho naukovoho tovarystva Maloi akademii nauk : Metodychnyi posibnyk [Organizational and methodological support of the activity of the school scientific society of the Small Academy of Sciences: Methodical manual]. Drohobych, 105 p. [in Ukrainian].

Hladkevych M., Hryhorovych, A. & Zaiats’, O. (2012). Orhanizatsiia navchalnoi praktyky metodom proektiv: metodychnyi posibnyk [Organization of educational practice by the method of projects: Methodical manual]. Drohobych, 70 p. [in Ukrainian].

Khlopyk, R., Zaiats’, O. & Hryhorovych, A. (2003). Metodyka orhanizatsii ta provedennia semestrovykh indyvidualnykh tvorchykh zavdan z pryrodnychykh dystsyplin [Methodology of organizing and conducting semester individual creative tasks in natural sciences]. Theory and methods of teaching mathematics, physics, computer science: Collection of scientific works. Issue 3, Vol. 2, Kryvyi Rih, pp. 345 – 348. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті