ОСВІТНІЙ КОУЧИНГ ЯК ІННОВАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ ТА СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СФЕРИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Галина Кузан
  • Ніна Гордієнко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.166280

Ключові слова:

професійна підготовка, коучинг, коучингова технологія, професійна та самоосвітня компетентність, принципи, методи освітнього коучингу, педагогічна позиція коуч-викладача і студента

Анотація

У статті проаналізовано теоретичні засади застосування технології освітнього коучингу у системі професійної підготовки майбутніх фахівців соціально-педагогічної та соціальної сфери в умовах університетської освіти. Коучингову технологію розглянуто в якості інноваційного засобу формування самоосвітньої та професійної компетентності фахівців. Окреслено типовий алгоритм та принципи і методи реалізації коучингової технології. Визначено переваги організації професійної підготовки майбутніх фахівців у вищій школі на основі коучингової педагогічної технології.

Біографії авторів

Галина Кузан

кандидат філологічих наук, доцент кафедри іноземних мов Національного університету “Львівська політехніка”

Ніна Гордієнко

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки та корекційної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Aktyvizatsiia navchalnoho protsesu u suchasnii vyshchii shkoli: Metod. ohliad (2010). [Activization of educational process in modern high school]. (Ed.). L. A. Yakymova. Kyiv: DP “educ. house “Personal”, 32 p. [in Ukrainian].

Vlasova, O. I. (2005). Pеdagogichna psиkhologia: navchaln. posibnyк [Pedagogical psychology: educational textbook]. Кyiv, 400 p. [in Ukrainian].

Kholvi, Т. (2007). Maksimalnaya samorealizatsiya: Rabota kak vnutrennyaya igra [Maximum of self-realization: work as inner game].trans. from English. Moscov, 252 p. [in Russian].

Goruk, N. (2015). Kouching jak efektyvna tehnologija formuvannja samoosvitnjoi kompetentnosti studentiv [Coaching as effective technology of the formation of students’ self-educated competence]. Problems of training modern teacher. No.11, pp. 99–104. [in Ukrainian].

Parslow, E. & Rey, M. (2003). Kouching v obuchenii: practicheskie metodu i tekhniki [Coaching in education: practical methods and technology]. St.Petersburg: Piter, 204 p. [in Russian].

Muzychko, L.V. & Borodienko, O.V. Suchasni psykhologichni ta pedagogichni navchannia [Modern psychological and pedagogical teaching]. [Electronic resource]. Available at: http: // lib.iitta.gov.ua/8028/16. The name of the screen. [in Ukrainian].

Nezhynska, O.O. & Tymenko, V.M. (2017). Osnovy kouchingu: navchalnyj posibnyk [The base of coaching: educational textbook]. Kyiv; Kharkiv: TVO “Disa Pljus”, 220 p. [in Ukrainian].

Oficijnyj sait Mizhnarodnoi federatsii kouchingy [Official site of the international federation of coaching [Electronic resource]. Available at: http://www.coachfederation.org/about/ethics.aspx?ItemNumber=850&navItemNumber=621. [in Ukrainian].

Romanova, S.M. (2010). Kouching jak nova tekhnologija v profesijniy osviti [Coaching as new technology in professional education]. Bulletin of the National Aviation University Series: Pedagogics. Psychology. Vol.3, pp.83–86.[in Ukrainian].

Hendi, Ch. (2001). Vremija bezrazsudstva [Time of Recklessness]. Iskustvo upravleniija v organizatsii buduchego [The Art of administration in organization of future]. St.Petersburg: Piter, 288 p. [in Russian].

Tsybina, E.A. (2007). Kouching v obuchenii studentov starshyh kursov anglijskomu jazyku: uchebnoe posobie [Coaching in teaching English students of higher courses]. Uljanovsk: UlGTU, p.75. [in Russian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті