СИСТЕМА НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ У СІЛЬСЬКІЙ МІСЦЕВОСТІ

Автор(и)

  • Лариса Довгань

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.166285

Ключові слова:

освіта, освіта дорослих, неформальна освіта, освітні програми, сільська місцевість, сільськогосподарське дорадництво

Анотація

У статті розглядаються проблеми освіти дорослих у сільській місцевості. Проаналізовано роль неформальної освіти в освіті дорослих. Наведено чинники стрімкого розвитку неформальної освіти. Висвітлено філософію сільськогосподарського дорадництва та позитивний закордонний досвід організації його ефективної взаємодії із неформальною освітою дорослих. Виявлено спорідненість основних цілей сільськогосподарської дорадчої діяльності та неформальної освіти дорослих у сільській місцевості та визначено, що неформальні освітні програми є основним інструментом їх досягнення. Наведено особливості неформальних освітніх програм сільськогосподарських дорадчих служб для дорослого сільського населення.

Біографія автора

Лариса Довгань

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри української та іноземних мов Вінницького національного аграрного університету

Посилання

Hrynevych, L. M. (2015). Poniattia “osvita”, “rozvytok osvity”, “osvitnia polityka” v suchasnomu naukovomu dyskursi [Notions “education”, “development of education”, “education policy” in the modern scientific discourse]. Continuous Professional Education: Theory and Practice. Vol. 1–2 (42–43), pp. 14 – 19. [in Ukrainian].

Dovhan, L.I. & Dovhan, Yu.V. (2018). Systema silskohospodarskoho doradnytstva yak instrument pokrashchennia dobrobutu silskoho naselennia [Agricultural extension system as an instrument for improvement of the rural population welfare]. Market Infrastructure. Vol. 17. [Electronic resource]. Available at: http://market–infr.od.ua/uk/17–2018. [in Ukrainian].

Dovhan, L.I. & Dovhan, Yu.V. (2018). Rol silskohospodarskoho doradnytstva u dosiahnenni tsilei polityky staloho rozvytku [The role of agricultural extension for achieving goals of sustainable development policy]. Market Infrastructure. Vol. 25. [Electronic resource]. Available at: http://www.market–infr.od.ua/uk/25–2018. [in Ukrainian].

Kremin, V.G. (Ed.). (2008). Entsyklopediia osvity [Encyclopedia of Education]. Acad. Ped. Sciences of Ukraine. Kyiv: Yurinkom Inter, 1040 p. [in Ukrainian].

Zhuravel, T. & Rohozna, M. (2018). Neformalna osvita yak instrument pidvyshchennia liderskoho potentsialu uchniv PTNZ [Non-formal education as a tool of increasing leader potential of students in professionally technical educational institutions]. Educational discourse. Vol. 1–2 (20–21). [Electronic resource]. Available at: http://od.kubg.edu.ua/index.php/ journal/article/view/496/410. [in Ukrainian].

Kovalenko, M.O. (2015). Teoretyko-metodychni aspekty derzhavnoho rehuliuvannia rozvytku neformalnoi osvity v Ukraini [Theoretic-methodical aspects of government regulation of the development of informal education in Ukraine]. Scientific Bulletin of Kherson State University. Series: Economic Sciences. Vol. 10 (P. 2), pp. 186 – 189. [in Ukrainian].

Pavlyk, N. P. (2015). Neformalna osvita yak sfera naukovoho piznannia [Non-formal education as the sphere of scientific knowledge]. Bulletin of Zhytomyr State University. Series: Pedagogical Sciences. Vol. 2 (80), pp. 53 – 58. [in Ukrainian].

Europeans, Agriculture and the Common Agricultural Policy (CAP) (2014). [Electronic resource]. Available at: http://ec.europa.eu/commfrontoffice/publicopinion/ archives/ebs/ebs_410_en.pdf. [in English].

The Impact of non-formal education on young people and society (2014). [Electronic resource]. Available at: https://www.aegee.org/wp–content/uploads/publications/ NFE_book.pdf. [in English].

Seevers, B., Graham, D., Gamon, J. & Conklin, N. (1996). Education through Cooperative Extension. Washington, DC: Delmar Publishers, 288 p. [in English].

Van den Ban, A.W. & Hawkins, H.S. (1996). Agricultural Extension. Malden, MA: Blackwell Science, 294 p. [in English].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті