ПРОФЕСІЙНО-ФАХОВА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Оксана Серняк

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.166287

Ключові слова:

комунікативна компетентність, креативність, критичне мислення, здатність до кооперації, іншомовна мовленнєва ситуація

Анотація

У статті проаналізовано аспекти професійної підготовки вчителя іноземної мови для нової української школи. Досліджено особливості педагогічних технологій колективного навчання, специфіку формування креативного та критичного мислення у процесі навчання іноземної мови. Основними компетентностями у професійній підготовці сучасного вчителя іноземної мови визначено комунікативність, креативність, критичне мислення та здатність до співпраці. Продемонстровано зразки форм кооперованого навчання, мовленнєвих завдань для формування критичного та креативного мислення.

Біографія автора

Оксана Серняк

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри англійської філології та методики навчання англійської мови Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка

Посилання

Atanov, H. A. (2002). Obgruntuvannia ta sutnist diialnisnoho pidkhodu do navchannia [Substantiation and essence of the activity approach to learning]. Journal Pedagogy and psychology of vocational education, No. 3, pp. 85–93. [in Ukrainian].

Koncepciya realizaciyi derzhavnoyi polityky u sferi reformuvannya zagalnoyi serednoyi osvity “Nova ukrayinska shkola” na period do 2029 roku [Concept of implementation of state policy in the field of reforming the general secondary education “New Ukrainian School” for the period up to 2029]. Available at: htps://mon.gov.ua/ua/tag/nova-ukrainska-shkola [in Ukrainian].

Kucheriava, O.A. (2008). Formuvannia dyskursyvnoi kompetentsii studentiv filolohichnykh fakultetiv vyshchykh navchalnykh zakladiv [Formation of discourse competence of students of philological faculties of higher educational institutions]. Candidate’s thesis. Odesa. 229 p. [in Ukrainian].

Lypman, M. (1991). Refleksyvnaia model praktyky obrazovanyia [Reflexive model of education practice]. Thinking in Education. Cambridge. pp. 7–25. [in Ukrainian].

Metodyka navchannia inozemnykh mov u serednikh navchalnykh zakladakh (1999). [Methods of teaching foreign languages in secondary schools]. Educational manual (Ed.). S.Yu. Nikolayeva. Kyiv: Lenvit Publ., 320 p. [in Ukrainian].

Savenko, K. (2019). Krytychne myslennia: Navishcho i yak yoho rozvyvaty [Critical thinking: Why and how to develop it]. Available at: http://womo.ua/kritichne-mislennya-navishho-i-yak-yogo-rozvivati [in Ukrainian].

Serniak, O.M. (2008). Formuvannia hotovnosti maibutnoho vchytelia do pedahohichnoho upravlinnia kolektyvnoiu navchalno-piznavalnoiu diialnistiu uchniv [Formation of readiness of the teacher to be for pedagogical management of collective educational and cognitive activity of students]. Extended abstract of candidate’s thesis. 23 p. [in Ukrainian].

Suchasnyi urok. Interaktyvni tekhnolohii navchannia (2004). [Contemporary lesson. Interactive Learning Technologies]. Educational manual (Ed.).O.I. Pometun. Kyiv: A.S.K. Publ., 192 p. [in Ukrainian].

Terno, S. O. (2009). Krytychne myslennia – suchasnyi vymir suspilstvoznavchoi osvity [Critical thinking as modern dimension of social science education]. Zaporizhzhya: Prosvita Publ., 268 p. [in Ukrainian].

Tymokha, S. (2011). Teoretychni osnovy rozvytku krytychnoho myslennia studentiv. [Theoretical foundations of the development of students’ critical thinking]. Journal Humanization of the educational process. Vol.LV. Part II. Sloviansk, pp. 38–42. Available at: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/gnvp/2011_55_2/8.pdf [in Ukrainian].

Iaroshenko, O.Ia. (1998). Pedahohichni osnovy hrupovoi navchalnoi diialnosti shkoliariv (na materiali vyvchennia khimii) [Pedagogical foundations of pupils’ group educational activity (on the material of studying of Chemistry)]. Extended abstract of candidate’s thesis. 23 p. [in Ukrainian].

Bejarano, Y. A. (1987). Cooperative small-group methodology in the language classroom. TESOL Quarterly. vol. 21, No 3, pp. 483–504. [in English].

Johnson, D. W., Jonhnson E. P. (1987). Joining Together : Group theory and group skills. Englewood Cliffs, N.J: Prentice-Hall. 257 p. [in English].

Long, Michael H., Porter, P. A. (1985). Group work, interlanguage talk, and second language acquisition. TESOL Quarterly.vol.19, No. 2, pp. 207–28. [in English].

Stancato, F. (2000). Tenure, Academic Freedom and the Teaching of Critical Thinking. College Student Journal. September pp. 23–34. [in English].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті