ТЕХНОЛОГІЯ ВЕБ-КВЕСТ У ФОРМУВАННІ КУЛЬТУРИ БАТЬКІВСТВА МОЛОДИХ СІМЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.166386Ключові слова:
заклад дошкільної освіти, діти дошкільного віку, молода сім’я, культура батьківства, технологія веб-квестАнотація
У статті автор доводить, що процес педагогізації батьків складний і потребує індивідуалізації й диференціації, пошуку нових форм та методів просвітницької діяльності. Однією з ефективних форм роботи з молодою сім’єю є веб-квест технологія. У публікації детально аналізуються підходи вітчизняних та зарубіжних науковців до сутності поняття технологія веб-квест, принципи класифікації веб-квесту, розроблено алгоритм створення веб-квесту для формування культури батьківства у молодих сімей, визначено переваги технології над іншими.
Посилання
Bondar, S. P. (2002). Pedahohichna tekhnolohiia: stanovlennia, terminolohiia, sutnist, struktura [Pedagogical technology : formation, terminology, essence, structure]. A school of the first degree: the theory and practice. Perejaslav-Hmelnicki, 137 p. [in Ukrainian].
Vainola, R. Kh. & Sysoieva, S. O. (2008). Tekhnolohizatsiia sotsialno-pedahohichnoi roboty: teoriia ta praktyka [Technologization of socio-pedagogical work: theory and practice]. Kyiv, 134 p. [in Ukrainian].
Shchurkova, N. Ye. (1998). Vospitanie kak vkhozhdenie rebenka v kulturu [Education as a child’s entry into culture]. Education of children at school: New approaches and new technologies. Moscow, pp. 6–29. [in Russian].
Likhachev, B. T. (1992). Pedagogika. Kurs lektsiy [Pedagogy. Course of lectures]. Studies. manual for students PED. Studies institutions and students IPK and FPC. Moscow, 464 p. [in Russian].
Polat, Ye. S. (2012). Metod proektov v internet-obrazovanii [The method of projects in online education]. Availableat: http://www.gmcit.murmansk.ru/text/information_science/workshop/seminars/training_ personality/method_project.htm.
Khutorskoy, A. V. (2007). Sovremennaya didaktika: uchebnoe pos. [Modern didactics: educational POS]. The 2nd edition recycled. Moscow, 639 p. [in Russian].
Shamatonova, G. L. (2010). Veb-kvest kak interaktivnaya metodika obucheniya budushchikh spetsialistov po sotsialnoy rabote [Web quest as an interactive method of training future specialists in social work]. Interdisciplinary collection of scientific works. works on sociology and social work, no. 1, рр. 234 – 236. [in Russian].
Dodge, B. A. (2001). Rubric for Evaluating WebQuests [Electronic resource]. Available at: http://webquest.sdsu.edu/web-questru-bric.html [in English].
Halat, E. A. (2008). Good Teaching Technique: WebQuests. The Clearing House: A Journal of Educational Strategies, Issues and Ideas, volume 81, issue 3, pp. 109 – 112.[in English].
March, T. The Learning Power of WebQuests. Educational Leadership. New Needs, New Curriculum. December 2003/January 2004. Vol. 61. Number 4, pp. 42–47.[in English].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.