ТЕХНОЛОГІЯ ВЕБ-КВЕСТ У ФОРМУВАННІ КУЛЬТУРИ БАТЬКІВСТВА МОЛОДИХ СІМЕЙ

Автор(и)

  • Надія Вахняк

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.166386

Ключові слова:

заклад дошкільної освіти, діти дошкільного віку, молода сім’я, культура батьківства, технологія веб-квест

Анотація

У статті автор доводить, що процес педагогізації батьків складний і потребує індивідуалізації й диференціації, пошуку нових форм та методів просвітницької діяльності. Однією з ефективних форм роботи з молодою сім’єю є веб-квест технологія. У публікації детально аналізуються підходи вітчизняних та зарубіжних науковців до сутності поняття технологія веб-квест, принципи класифікації веб-квесту, розроблено алгоритм створення веб-квесту для формування культури батьківства у молодих сімей, визначено переваги технології над іншими.

Біографія автора

Надія Вахняк

здобувач Інституту проблем виховання НАПН України

Посилання

Bondar, S. P. (2002). Pedahohichna tekhnolohiia: stanovlennia, terminolohiia, sutnist, struktura [Pedagogical technology : formation, terminology, essence, structure]. A school of the first degree: the theory and practice. Perejaslav-Hmelnicki, 137 p. [in Ukrainian].

Vainola, R. Kh. & Sysoieva, S. O. (2008). Tekhnolohizatsiia sotsialno-pedahohichnoi roboty: teoriia ta praktyka [Technologization of socio-pedagogical work: theory and practice]. Kyiv, 134 p. [in Ukrainian].

Shchurkova, N. Ye. (1998). Vospitanie kak vkhozhdenie rebenka v kulturu [Education as a child’s entry into culture]. Education of children at school: New approaches and new technologies. Moscow, pp. 6–29. [in Russian].

Likhachev, B. T. (1992). Pedagogika. Kurs lektsiy [Pedagogy. Course of lectures]. Studies. manual for students PED. Studies institutions and students IPK and FPC. Moscow, 464 p. [in Russian].

Polat, Ye. S. (2012). Metod proektov v internet-obrazovanii [The method of projects in online education]. Availableat: http://www.gmcit.murmansk.ru/text/information_science/workshop/seminars/training_ personality/method_project.htm.

Khutorskoy, A. V. (2007). Sovremennaya didaktika: uchebnoe pos. [Modern didactics: educational POS]. The 2nd edition recycled. Moscow, 639 p. [in Russian].

Shamatonova, G. L. (2010). Veb-kvest kak interaktivnaya metodika obucheniya budushchikh spetsialistov po sotsialnoy rabote [Web quest as an interactive method of training future specialists in social work]. Interdisciplinary collection of scientific works. works on sociology and social work, no. 1, рр. 234 – 236. [in Russian].

Dodge, B. A. (2001). Rubric for Evaluating WebQuests [Electronic resource]. Available at: http://webquest.sdsu.edu/web-questru-bric.html [in English].

Halat, E. A. (2008). Good Teaching Technique: WebQuests. The Clearing House: A Journal of Educational Strategies, Issues and Ideas, volume 81, issue 3, pp. 109 – 112.[in English].

March, T. The Learning Power of WebQuests. Educational Leadership. New Needs, New Curriculum. December 2003/January 2004. Vol. 61. Number 4, pp. 42–47.[in English].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті