ВИКОРИСТАННЯ ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ І АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИКОНАВСЬКО-ПРОСВІТНИЦЬКОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ

Автор(и)

  • Чень Кай

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.166387

Ключові слова:

мистецька освіта, педагог-музикант, виконавсько-просвітницька діяльність, фахове навчання, творчі завдання

Анотація

У статті розглядається науково-методичне забезпечення виконавсько-просвітницької підготовки майбутнього педагога-музиканта, які представляють сукупну послідовність засобів художньо-естетичного впливу. Зазначається, що на сучасному розвитку мистецької освіти та оновлення її змістової сторони особливої уваги заслуговують питання щодо переосмислення суспільного призначення професії вчителя музики, оскільки саме він здатний творчо впроваджувати соціально-значущі новації і мобільно реагувати на культурні вимоги часу. Урахуваненя цих особливостей вимагає ефективного використання творчих завдань і активних методів у процесі виконавсько-просвітницької підготовки студентів, їх розкриття як засобу удосконалення і оптимізації процесу фахового навчання.

Біографія автора

Чень Кай

аспірант кафедри педагогіки мистецтва і фортепіанного виконавства Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, м. Київ

Посилання

Abdullin, E.B. & Nikolaeva, Ye.V. (2005). Muzykalno-pedagogicheskie tekhnologii uchitelya muzyki: uchebnoe posobie [Musical and Pedagogical Technologies of Music Teachers]. Moscow, Prometheus, 232 p. [in Russian].

Vasylevska-Skupa, L.P. (2014). Formuvannia komunikatyvnoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv muzychnoho mystetstva: monohrafiia [Formation of communicative competence of future teachers of musical art: monograph]. Vinnytsya, 225 p. [in Ukrainian].

Zhyhinas, T. V. (2015). Metodyka pidhotovky maibutnikh uchyteliv muzyky do kontsertno-osvitnoi diialnosti sered ditei ta yunatstva [Method of training future music teachers for concert and educational activities among children and youth]. Educational and methodical manual. Electronic catalog of the library of the National Academy of Sciences of Ukraine. MP Drahomanova (Eds.). G.N. Padalka, O. Ya. Rostovsky. Kyiv: Uniform Resource Identifier: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7400// 2015, 130 p. [in Ukrainian].

Kuznetsova, O.A. (1994). Podgotovka uchitelya muzyki k kulturno-prosvetitelskoy rabote v shkole[ Preparation of music teacher for cultural and educational work in school]. Questions of professional training of students of musical-pedagogical faculties. Moscow, pp. 1–3.[in Russian].

Rostovskyi, O.Ia. (1997). Pedahohika muzychnoho spryimannia: navchalno-metodychnyi posibnyk [Pedagogy of musical perception: educational manual]. Kyiv: IZMN, 248 p. [in Ukrainian].

Shcholokova, O.P. (2015). Metodolohichni zasady khudozhno-pedahohichnoho proektuvannia v systemi fakhovoi pidhotovky vchytelia mystetskykh dystsyplin [Shelotoka O.P. Methodological foundations of artistic and pedagogical design in the system of professional training of the teacher of artistic disciplines]. The theory and methodology of artistic education. Scientific journal of the National Drama National University named after M. Drahomanov. Vol.19 (24). Kyiv, pp. 12–15. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті