ПРОБЛЕМА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ДІАГНОСТИКИ ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОГО НАУКОВОГО ДИСКУРСУ

Автор(и)

  • Борис Савчук
  • Галина Білавич
  • Ольга Валігунда

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.168286

Ключові слова:

професійна підготовка майбутніх педагогів, діагностика, педагогічна діагностика, супровід, педагогічна підтримка

Анотація

У статті здійснено аналіз наукового дискурсу проблеми професійної підготовки майбутніх учителів до діагностики педагогічного супроводу навчального процесу. На основі аналізу базових нормативних документів та сукупності наукових досліджень визначено основні підходи і тлумачення понять і категорій “професійна підготовка майбутніх педагогів”, “діагностика”, “педагогічна діагностика”, “педагогічне діагностування”, “супровід”, “педагогічна підтримка”. Запропонованo визначення поняття “професійна підготовка майбутніх учителів до діагностики педагогічного супроводу”, схарактеризовано її основні складники.

Біографії авторів

Борис Савчук

доктор історичних наук, професор кафедри педагогіки імені Б. Ступарика Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника

Галина Білавич

доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки початкової освіти Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника

Ольга Валігунда

студентка Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника

Посилання

Bekh, I. (2003). Psykholohichnyi suprovid osobystisno oriientovanoho vykhovannia [Psychological support of personally oriented education]. Primary school. No. 3, pp. 3–6. [in Ukrainian].

Hazman, O. S. (1995). Pedahohicheskaia podderzhka detei v obrazovanii kak innovatsyonnaia problema [Pedagogical support of children in education as an innovative problem]. New values of education: ten concepts in the essay. Vol. 3. Moskow, pp. 58–63. [in Russian].

Dychkivska, I. D. (2014). Teoretyko-metodychni problemy psykholoho-pedahohichnoho suprovodu diialnosti vykhovatelia inkliuzyvnoi hrupy [Theoretical and methodological problems of psychological and pedagogical support of the activity of the educator of an inclusive group]. Scientific notes of Rivnens. State Humanist University. Vol. 10, pp. 6–11. [in Ukrainian].

Inhenkamp, K. (1991). Pedahohicheskaja diahnostika [Pedagogical diagnostics]. Moskow, 240 p. [in Russian].

Martynenko, S. M. (2015). Diahnostuvannia osobystisno-profesiinykh yakostei vchytelia pochatkovoi shkoly. Navch.-metod. posib. [Diagnosis of personality and professional qualities elementary school teacher]. Kyiv, 208 p. [in Ukrainian].

Natsionalna stratehiia rozvytku osvity v Ukraini na period do 2021 roku. Zatverdzhena ukazom Prezydenta Ukrainy vid 25.06.13 r. [The National Strategy for the Development of Education in Ukraine until 2021. Approved by the Decree of the President of Ukraine dated June 25. 13. 2013]. Available at: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/344/2013. [in Ukrainian].

Pidlasyi, I. P. (1998). Diahnostyka ta ekspertyza pedahohichnykh proektiv [Diagnostics and expertise of pedagogical projects]. Kyiv, 343 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті