ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ США
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.168390Ключові слова:
університетська освіта США, якісні освітні послуги, управління вищою освітою, інтернаціоналізація, діяльність ЗВОАнотація
У статті проаналізовано головні характеристики університетської освіти США з точки зору її організаційного, змістового та теоретико-методологічного контекстів, передумови її забезпечення, світовий рейтинг найкращих університетів і передові позиції університетів США, розглянуто діяльність, мету та стратегічні цілі ЗВО США. Охарактеризовано роль держави в управлінні та фінансуванні вищої освіти, освітню політику на міжнародному рівні, що підтримує інтернаціоналізацію, високі стандарти та спрямована на збільшення кількості іноземних студенів.
Посилання
Andriyash, S. & Nykytiuk, Т. (2002). Osvita u SShA [Education in the USA]. Infosvit (schomisiachnyj dodatok do hazet “Upravlinnia osvitoyu” ta :Dyrector shkoly”) 6, pp. 4–5. [in Ukrainian].
Vitvytska, S. (2006). Osnovy pedagogiky vyschoyi shkoly: pidruchnyk za modulno-reitynhovoyu systemoyu navchannia dlia studentiv mahistratury [Fundamentals of higher education pedagogy: a textbook for modular-rating system of study for magisters]. Kyiv: Center for Educational Literature. [in Ukrainian].
Kalashnikova, S. A. (1999). Upravlinnia derzhavnym sectorom vyschoyi osvity u SShA. [US Department of State Public Sector Management]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv. [in Ukrainian].
Krasnianskyj, M. (2011). Liha Pliuscha, abo vyscha osvita u SShA. [Ivy League or Higher Education in the USA]. Educational portal. Available at: www. Osvita.org.ua/articles/833.htlm//2011-10-25/ [in Ukrainian].
Koshmanova, T. (2003). Spilni ta vidminni tendentsiyi pedahohichnoyi osvity SShA u svitovomu konteksti. [Common and distinctive trendenties in US pedagogical education in a global context]. Bulletin of Lviv University. Pedagogical series, 17, pp.157–166. [in Ukrainian].
Lypovetska, O. (2013). Zarybizhnyi dosvid upravlinnia osvitoiu region. [Foreign experience in regional education management]. Social and Humanitarian Policy: Bulletin of the National Academy of Public Administration, pp.247–251. [in Ukrainian].
Mukan, N. V. (2013). Profesijnyj rozvytok naukovo-pedagogichnykh pratsivnykiv universytetiv. [Professional development of scientific and pedagogical university staff]. (Ed.). Yevtukh, M., Hertzyk, D. Schmidt, C.Vol. 1. Pedagogical training in high school: challenges, problems, dynamics of changes. Lviv: Ivan Franko LNU, pp.380–386. [in Ukrainian].
Osvitnij portal. osvita.org.ua. (2011). Navchannia u SShA. [Studying in the USA]. Available at: www.osvita.ua/abroad/higher_school/articles/24433/ [in Ukrainian].
Saverska-Lykhoshva, V. (2003). Osvita v SShA: Rozvytok vyschoi osvity v SShA. [Education in the USA: The development of higher education in the United States]. History in school, 9, pp. 38–39. [in Ukrainian].
Stepanenko S. (2001). Systema vyschoi osvity u SShA: finansuvannia i tekhnologia. [US Higher Education System: Financing and Technology]. High school, 6, pp. 71–87. [in Ukrainian].
IIE. Open Doors Report Executive Summary & Infographics. (2017). Available at: https://www.iie.org/Why-IIE/Announcements/2017-11-13-Open-Doors-2017-Executive-Summary) [in English].
QS (Quality Standard) World University Rankings 2015/16, 2016/2017, 2017/2018. Available at: https://www.topuniversities.com/university-rankings [in English].
Sirowy, L. and Inkeles, A. (1984). Stanford University. University-level student exchanges: The US role in global perspective. Foreign student flows, their significance for American higher education, 7, pp. 31–32. [in English].
The Times Higher Education World University Rankings. (2018). Available at: https://www.timeshighereducation.com/world-university-rankings/2018/ [in English].
United States Department of Education. (2017). Available at: http://www.ed.gov/) [in English].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.