ЗМІСТОВІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ СВЯТ ТА РОЗВАГ У ЗДО

Автор(и)

  • Віолета Городиська

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.168633

Ключові слова:

свята, розваги, естетичне виховання, художньо-естетичне виховання, музичне виховання дошкільників

Анотація

У статті висвітлено зміст понять “свято” та “розвага”; розкрито мету їхнього проведення в закладах дошкільної освіти та значення для різностороннього розвитку дітей; здійснено аналіз чинних освітніх програм дошкільної освіти щодо напрямів реалізації свят та розваг у ЗДО; акцентовано увагу на парціальних програмах “Стежина” та “Веселкова музикотерапія”, у яких найґрунтовніше представлено змістові аспекти підготовки свят і розваг у сучасних закладах дошкільної освіти.

Біографія автора

Віолета Городиська

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Bohush, A. (2012). Bazovyi komponent doshkilnoi osvity [The basic component of preschool education]. Kyiv, 26 p. [in Ukrainian].

Bilan, O.I. (2017). Prohrama rozvytku dytyny doshkilnoho viku “Ukrainske doshkillia” [Preschool child development program “Ukrainian Preschool”]. Ternopil : Mandrivets Publ., 256 p. [in Ukrainian].

Horodyska, V. & Bereza, S. (2018). “Sviata ta rozvahy v zakladakh doshkilnoi osvity” : teksty lektsii [“Holidays and entertainment in preschool establishments”: lectures]. Drohobych, 235 p. [in Ukrainian].

Ohnev’iuk, V.O. (2016). Dytyna : osvitnia prohrama dlia ditei vid dvokh do semy rokiv [Child: An educational program for children from two to seven years old]. Kyiv, 304 p. [in Ukrainian].

Krutii, K.L. (2011). Dytyna v doshkilni roky : kompleksna dodatkova osvitnia prohrama [A child in pre-school years: a comprehensive additional educational program]. Zaporizhzhia, 188 p. [in Ukrainian].

Dubrovina, I.V. (2012). Orhanizatsiia sviat ta rozvah u doshkilnykh navchalnykh zakladakh : navchalno-metodychnyi posibnyk [Organization of holidays and entertainments in preschool educational institutions: educational-methodical manual]. Belaya Tserkov, 166 p. [in Ukrainian].

Kaluska, L.V. (2014). Kompleksna prohrama rozvytku, navchannia ta vykhovannia ditei doshkilnoho viku “Soniashnyk” [Integrated program of development, training and upbringing of preschool children “Sunflower”]. Ternopil, 144 p. [in Ukrainian].

Kaspruk, I. (2015). Sviata i rozvahy v doshkilnomu navchalnomu zakladi : metodychnyi posibnyk [Holidays and entertainment in a preschool educational institution: methodical manual]. Lviv, 100 p. [in Ukrainian].

Malashevska, I.A. (2015). Prohrama ozdorovcho-osvitnoi roboty z ditmy starshoho doshkilnoho viku “Veselkova muzykoterapiia” [Health-education program with children of the senior preschool age “Rainbow Music Therapy”]. Ternopil, 44 p. [in Ukrainian].

Morozova, I.P. (2017). Sviata ta rozvahy v doshkilnomu navchalnomu zakladi [Holidays and entertainment at a preschool institution]. Kharkiv, 240 p. [in Ukrainian].

Havrysh, N.V. (2017). Osvitnia prohrama “Vpevnenyi start” dlia ditei starshoho doshkilnoho viku [Educational program “Confident Start” for children of the senior preschool age]. Kyiv, 80 p. [in Ukrainian].

Aksonova, O.P., Anishchuk, A.M. & Artemova, L.V. (2014). Prohrama rozvytku dytyny doshkilnoho viku “Ia u Sviti” (nova redaktsiia) [The program of development of a child of preschool age “I am in the World” (new edition)]. Kyiv, 452 p. [in Ukrainian].

Borshch, R.M. & Samoilyk, D.V. (2013). Prohrama khudozhno-estetychnoho rozvytku ditei rannoho ta doshkilnoho viku “Radist tvorchosti” [Program of artistic and aesthetic development of children of early and preschool age “Joy of creativity”]. Ternopil, 72 p. [in Ukrainian].

Bohush, A. (2015). Svit dytynstva : kompleksna osvitnia prohrama dlia doshkilnykh navchalnykh zakladiv [The world of childhood: a comprehensive educational program for preschool educational institutions]. Ternopil, 200 p. [in Ukrainian].

Honcharenko, A.M. & Diatlenko, N.M. (2014). Stezhyna : kompleksna alternatyvna osvitnia prohrama dlia doshkilnykh navchalnykh zakladiv, shcho pratsiuiut za valdorfskoiu pedahohikoiu [Path: Complex alternative educational program for preschool educational institutions working on Waldorf pedagogy]. Kyiv,223 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті