МОДЕЛЬ СИСТЕМИ РОЗВИТКУ АВТОНОМНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Автор(и)

  • Роман Попов

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.168634

Ключові слова:

моделювання, автономність студентів, розвиток автономності студентів вищих навчальних закладів

Анотація

У статті на засадах аналітичної обробки широкого кола психолого-педагогічної й методичної літератури надано теоретичне обґрунтування моделі системи формування автономності студентів, яке передбачало конкретизацію методу моделювання та типу моделі, виходячи з її призначення, вихідних положень і принципів на засадах синергетичного та компетентнісного підходів, втілилося у розробку п’яти взаємопов’язаних блоків, кожен із яких описується за допомогою інформаційно-змістових та організаційно-процесуальних характеристик.

Біографія автора

Роман Попов

кандидат наук з державного управління, доцент кафедри романо-германських мов і перекладу, Національного університету біоресурсів і природокористування України

Посилання

Abulhanova-Slavskaja, K. A. (1977). Dialektika chelovecheskoj zhizni: Sootnoshenie filosofskogo, metodologicheskogo i konkretno-nauchnogo podhodov k probleme individa [The dialectics of human life: the ratio of philosophical, methodological and specific scientific approaches to the problem of personality]. Moscow, 224 p. [in Russian].

Bekh, I. (2009). Psykholohichni dzherela vykhovnoi maisternosti [Psychological sources of educational skills]. Kyiv, 248 p. [in Ukrainian].

Voronets, L. P. (2009). Dydaktychni osnovy formuvannia navchalnoho kursu u vyshchykh zakladakh osvity III – IV rivniv akredytatsii [Didactic basis for the formation of a training course in higher educational establishments of III – IV accreditation levels]. Extended abstract of candidate’s thesis. 20 p.[in Ukrainian].

Zakon Ukrainy “Pro vyshchu osvitu” [Law of Ukraine “On Higher Education”]. Available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18.[in Ukrainian].

Kremen, V. (1999). Ratsionalnist yak diialnisnyi fenomen shkoliara [Rationality as an activity phenomenon of schoolboy]. Native school. No.4. pp. 24–27. [in Ukrainian].

Lomov, B. F. (1984). Metodologicheskie i teoreticheskie problemy psihologi [Methodological and theoretical problems of psychologists]. Moscow, 445 p. [in Russian].

Malykhin, O. (2009). Orhanizatsiia samostiinoi navchalnoi diialnosti studentiv vyshchykh pedahohichnykh navchalnykh zakladiv : teoretyko-metodolohichnyi aspekt : monohrafiia [Organization of independent educational activity of students of higher pedagogical educational institutions: theoretical and methodological aspect: monograph]. Kryvyi Rih, 307 p. [in Ukrainian].

Pidkasistyj, P. (Ed.). (1998). Pedagogika: ucheb. posobie dlya stud. [Pedagogy: textbook for students]. Moscow: Pedagogical Society of Russia. [in Russian].

Sadova, V. V. (2016). Fundamentalizatsiia zmistu pedahohichnykh dystsyplin u pidhotovtsi maibutnikh uchyteliv pochatkovoi shkoly: teoretyko-metodolohichni aspekty [Fundamentalization of the content of pedagogical disciplines in the preparation of future teachers of elementary school: theoretical and methodological aspects]. Kryvyi Rih, 392 p. [in Ukrainian].

Fitsula, M. (2010). Pedahohika vyshchoi shkoly : navch. posib. [Pedagogy of the Higher School: textbook]. Kyiv, 456 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті