РОЛЬ ЕМОЦІЙНИХ ЗАСОБІВ У ВИКОНАННІ ВОКАЛЬНО-КАМЕРНОГО ТВОРУ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.168636Ключові слова:
спів, голос, вокально-камерний репертуар, вокальний потенціал, артистичне виконання, гармонійний розвиток, вокальна підготовкаАнотація
У статті аналізуються різноманітні напрямки роботи, які використовуються у роботі викладача по підготовці майбутнього вокаліста. Вокальний репертуар відіграє важливу роль в естетичному та артистичному розвитку студента. Досвідчений викладач повинен приділити велику увагу підбору відповідного репертуару. Використовуючи різноманітний, добре підібраний репертуар, студент знайомиться з різними вокальними методиками, музичними стилями і творами. Крім того студент вчиться співати з правильною артикуляцією, вчиться відчувати всі відтінки музичної інтонації, відкриває для себе особливості поезії, покладеної на ноти і в результаті відтворює все це у власному виконанні.
Тому різноманітний і правильно підібраний вокальний репертуар має невичерпні можливості в підготовці високопрофесійного спеціаліста.
Посилання
Bandrivska, O. (2002). Osoblyvosti vykladannia kamernykh vokalnykh tvoriv [Features of teaching chamber vocal works]. Scientific and methodological works, articles, reviews. (Ed.). R. Mysko-Pasichnyk. Lviv, pp.61–88. [in Ukrainian].
Ievtushenko, D. (1979). Rozdumy pro holos [Reflections on the voice]. Kyiv, 89 p. [in Ukrainian].
Lukanin, V. (1977). Obuchenie i vospitanie molodogo pevtsa [Training and education of young singing]. Leningrad, 85 p. [in Russian].
Mikhaylova, T. (1967).Voprosy vokalnoy pedagogіki [Questions of vocal pedagogy]. Moscov, 149p. [in Russian].
Mott-Zabotina, N. (1962). Voprosy vokalnoy pedagogiki [Questions of vocal pedagogy]. Moscov, 145 p. [in Russian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.