КРИТЕРІАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ПРАВОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ ЗА КОНТРАКТОМ

Автор(и)

  • Ігор Перегняк

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.168660

Ключові слова:

військовослужбовці за контрактом, правова компетентність, показник, критерій, рівень сформованості

Анотація

У статті висвітлюється критеріальний підхід щодо формування професійної компетентності у військовослужбовців за контрактом Державної прикордонної служби України. На основі уточнення педагогічної сутності базового поняття, критеріями його сформованості визначено, таку сукупність: знаннєво-врегулювальний, діяльнісно-комунікативний, особистісно-іміджевий та рефлексивний. Схарактеризовано відповідні показники вияву визначених критеріїв, рівневу своєрідність (високий, достатній, базовий, недопустимий) та окреслено діагностувальний інструментарій.

Біографія автора

Ігор Перегняк

аспірант кафедри загальної педагогіки, дошкільної, початкової та спеціальної освіти Ізмаїльського державного гуманітарного університету

Посилання

Avsheniuk, N., Desiatov, T., Diachenko, L., Postryhach, N., Pukhovska, L. & Sulyma, O. (2014). Kompetentnisnyi pidkhid do pedahohiv u zarubizhnykh krainakh: teoriia ta praktyka [Competent approach to teachers in foreign countries: theory and practice]. Kirovohrad, 280 p. [in Ukrainian].

Busel, V. (2005). Velykyi tlumachnyi slovnyk suchasnoi ukrainskoi movy [Great explanatory dictionary of modern Ukrainian language]. Irpin, 1728 p. [in Ukrainian].

Honcharenko, S. (1997). Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk [Great Ukrainian pedagogical dictionary]. Kyiv, 376 p. [in Ukrainian].

Kichuk, Ya. (2009). Pravova kompetentnist maibutnoho sotsialnoho pedahoha: teoriia i praktyka [Legal competence of the future social pedagogue: theory and practice]. Izmail, 244 p. [in Ukrainian].

Zhykhorska, O. (2015). Kryterii, pokaznyky ta rivni sformovanosti profesiinoi kompetentnosti navchalno-dopomizhnoho personalu vyshchoho navchalnoho zakladu [Criteria, indicators and levels of formation of professional competence of the teaching and support staff of the higher educational establishment]. Available at: http://seanewdim.com/uploads/3/4/5/1/34511564/zhykhorska_o._c riteria_i ndicators_ and_levels _of_formed_ of_professional _competence_of_support_staff_of_higher_education_institutions.pdf]

Kurliand, Z. (1993). Metodyka diahnostyky i formuvannia profesiinoi ustalenosti maibutnikh uchyteliv [Methodology of diagnostics and formation of professional tiredness of future teachers]. Odessa, 242 p. [in Ukrainian].

Novikov, A. & Novikov, D. (2010). Metodologiya nauchnogo issledovaniya [Research Methodology]. Moscow, 280 p. [in Russian].

Dubaseniuk, O. (2011). Profesiina pedahohichna osvita: kompetentnisnyi pidkhid [Professional teaching education: a competency approach]. Monograph. Zhytomyr, 412 p. [in Ukrainian].

Sytianin, V. (2010). Formuvannia pravovoi kompetentnosti naukovo-pedahohichnykh pratsivnykiv vyshchoi shkoly [Formation of legal competence of scientific and pedagogical workers of higher education].Kyiv. Extended abstract of candidate’s thesis. University of management education of the National academy of pedagogical sciences of Ukraine, 21 p. [in Ukrainian].

Tolkovyy slovar Ushakova [The Ushakov explanatory dictionary]. Available at: https://gufo.me/dict/social_dict/Критерий. [in Russian].

Ulyatovskaya, Ye. (1998). Podgotovka budushchikh uchiteley po aktivizatsii samostoyatelnoy poznavatelnoy deyatelnosti mladshikh shkolnikov [Training future teachers to enhance the independent cognitive activity of younger students]. Izmail. Extended abstract of candidate’s thesis. 21 p. [in Russian].

Kuzmin, V., Krylov, D., Komelina, V. & Kuzmin, N. Etnopedagogicheskaya kompetentnost pedagoga: kriterii, pokazateli i urovni sformirovannosti [Ethnopedagogical competence of a teacher: criteria, indicators and levels of formation]. Available at: http://www.science-education.ru/119-14991. [in Russian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті