КРИТЕРІАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ПРАВОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ ЗА КОНТРАКТОМ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.168660Ключові слова:
військовослужбовці за контрактом, правова компетентність, показник, критерій, рівень сформованостіАнотація
У статті висвітлюється критеріальний підхід щодо формування професійної компетентності у військовослужбовців за контрактом Державної прикордонної служби України. На основі уточнення педагогічної сутності базового поняття, критеріями його сформованості визначено, таку сукупність: знаннєво-врегулювальний, діяльнісно-комунікативний, особистісно-іміджевий та рефлексивний. Схарактеризовано відповідні показники вияву визначених критеріїв, рівневу своєрідність (високий, достатній, базовий, недопустимий) та окреслено діагностувальний інструментарій.
Посилання
Avsheniuk, N., Desiatov, T., Diachenko, L., Postryhach, N., Pukhovska, L. & Sulyma, O. (2014). Kompetentnisnyi pidkhid do pedahohiv u zarubizhnykh krainakh: teoriia ta praktyka [Competent approach to teachers in foreign countries: theory and practice]. Kirovohrad, 280 p. [in Ukrainian].
Busel, V. (2005). Velykyi tlumachnyi slovnyk suchasnoi ukrainskoi movy [Great explanatory dictionary of modern Ukrainian language]. Irpin, 1728 p. [in Ukrainian].
Honcharenko, S. (1997). Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk [Great Ukrainian pedagogical dictionary]. Kyiv, 376 p. [in Ukrainian].
Kichuk, Ya. (2009). Pravova kompetentnist maibutnoho sotsialnoho pedahoha: teoriia i praktyka [Legal competence of the future social pedagogue: theory and practice]. Izmail, 244 p. [in Ukrainian].
Zhykhorska, O. (2015). Kryterii, pokaznyky ta rivni sformovanosti profesiinoi kompetentnosti navchalno-dopomizhnoho personalu vyshchoho navchalnoho zakladu [Criteria, indicators and levels of formation of professional competence of the teaching and support staff of the higher educational establishment]. Available at: http://seanewdim.com/uploads/3/4/5/1/34511564/zhykhorska_o._c riteria_i ndicators_ and_levels _of_formed_ of_professional _competence_of_support_staff_of_higher_education_institutions.pdf]
Kurliand, Z. (1993). Metodyka diahnostyky i formuvannia profesiinoi ustalenosti maibutnikh uchyteliv [Methodology of diagnostics and formation of professional tiredness of future teachers]. Odessa, 242 p. [in Ukrainian].
Novikov, A. & Novikov, D. (2010). Metodologiya nauchnogo issledovaniya [Research Methodology]. Moscow, 280 p. [in Russian].
Dubaseniuk, O. (2011). Profesiina pedahohichna osvita: kompetentnisnyi pidkhid [Professional teaching education: a competency approach]. Monograph. Zhytomyr, 412 p. [in Ukrainian].
Sytianin, V. (2010). Formuvannia pravovoi kompetentnosti naukovo-pedahohichnykh pratsivnykiv vyshchoi shkoly [Formation of legal competence of scientific and pedagogical workers of higher education].Kyiv. Extended abstract of candidate’s thesis. University of management education of the National academy of pedagogical sciences of Ukraine, 21 p. [in Ukrainian].
Tolkovyy slovar Ushakova [The Ushakov explanatory dictionary]. Available at: https://gufo.me/dict/social_dict/Критерий. [in Russian].
Ulyatovskaya, Ye. (1998). Podgotovka budushchikh uchiteley po aktivizatsii samostoyatelnoy poznavatelnoy deyatelnosti mladshikh shkolnikov [Training future teachers to enhance the independent cognitive activity of younger students]. Izmail. Extended abstract of candidate’s thesis. 21 p. [in Russian].
Kuzmin, V., Krylov, D., Komelina, V. & Kuzmin, N. Etnopedagogicheskaya kompetentnost pedagoga: kriterii, pokazateli i urovni sformirovannosti [Ethnopedagogical competence of a teacher: criteria, indicators and levels of formation]. Available at: http://www.science-education.ru/119-14991. [in Russian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.