МОТИВАЦІЯ ЯК КЛЮЧОВИЙ ФАКТОР УСПІХУ СТУДЕНТІВ У ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ

Автор(и)

  • Любов Крайник

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.168663

Ключові слова:

мотивація, інструментальний, інтегративний, біологічний мотив, мікро-мотивація, макро-мотивація, метод винагороди і покарання, гра як метод викладання, автономія, майстерність, мета

Анотація

Англійська мова є мовою глобальної комунікації, і немає сумнівів, що будь-який випускник повинен володіти цією мовою у своєму професійному середовищі. Мотивація студентів англійською мовою для професійних цілей є важливим завданням для викладача, оскільки вона може призвести до їх успіху або невдачі. Розглянуто два ключових типи мотивації, а саме: інструментальна та інтегративна, також були запропоновані деякі методи, які формують інструментальну та інтегративну мотивації. Основна увага приділяється мікро-мотивації студентів і її типам, а саме внутрішньої та зовнішньої мотиваціям, а також біологічному мотиву. У статті розкривається важливість розвитку автономії студентів, їх майстерності та мети, які формують внутрішню мотивацію.

Біографія автора

Любов Крайник

викладач англійської мови кафедри іноземних мов інституту гуманітарних та соціальних наук, Національного університету “Львівська політехніка”

Посилання

Deci, E.L. & Rayan, R.M. (1985). Intrinsic motivation and self-determination in human behavior.

Dörnyei, Z., Motivational Strategies in the Language Classroom, 2001 Cambridge Cambridge University Press.

Gardner, R.C. & Lambert, W.E (1972). Attitudes and Motivation in second language learning. Rowley, MA: Newbury House.

Masgoret, A. M. & Gardner, R.C. Attitudes, Motivation and Second language Learning. A Meta-Analysis of Studies. Conducted by Gardner and Associates. Article in Language Learning 53(S1), pp.167–210. May 2003.

Matt Delong and Dale Winter, Learning to Teaching and Teaching to Learn Mathematics: Resources for Professional Development, Mathematical Association of America, 2002.

ELT Journal, Volume 61, Issue 4, 1 October 2007, pp. 369–371. Available at: https://doi.org/10.1093/elt/ccm056

Available at: www.teachenglish.org.uk

Available at: https://cft.vanderbilt.edu/guides-sub-pages/motivating_students.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті