УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.168664Ключові слова:
методична підготовка, професійна компетентність, інтерактивне навчання, педагогічний працівникАнотація
У статті розглядається методична підготовка як складова загальної професійної підготовки майбутніх педагогічних працівників на уроках англійської мови, а також вказані можливі методи її вдосконалення. Зокрема, визначено роль засобів інтерактивного навчання у цьому процесі. Виокремлено найбільш ефективні з точки зору розвитку професійної компетентності методи інтерактивного навчання (робота в парах/трійках; “Карусель”; дискусії, ділові ігри, аналіз ситуацій; метод акваріуму; “Мозаїка”; рольові методи; “Мікрофон”; “Мозковий штурм” та “брейн-ринг”), експериментально доведено їхню ефективність у підвищенні методичної майстерності майбутніх вчителів англійської мови.
Посилання
Babenko, L.V. (2014). Vykorystannja interaktyvnyh form i metodiv roboty u navchanni pedagogiv: metodychni rekomendacii [The use of interactive forms and methods of work in the training of teachers: guidelines]. Belopolye, 60 p. [in Ukrainian].
Bezljudna, V. (2016). Zmist pidgotovky majbutnih uchyteliv inozemnyh mov u vyshhyh pedagogichnyh navchal’nyh zakladah [Contents of training of future teachers of foreign languages in higher educational institutions]. Problems of training of the modern teacher: the collection of scientific works of Uman state pedagogical University named after Pavel Tychina, Vol. 13, pp. 80–87. [in Ukrainian].
Bodrova, T. (2015). Osoblyvosti realizacii’ systemno-integratyvnogo pidhodu v metodychnij pidgotovci majbutnih uchyteliv muzyky [Features of realization of system-integrative approach in methodical preparation of future teachers of music]. Aesthetics and ethics of pedagogical influence, Vol. 9, pp. 19–32. [in Ukrainian].
Zubenko, T. (2003). Shljahy udoskonalennja metodychnoi’ pidgotovky vchyteliv inozemnoi movy pochatkovyh klasiv [Ways of improvement of methodical preparation of teachers of a foreign language of primary classes]. Bulletin of Zhytomyr pedagogical University. Pedagogical science. Zhytomyr, Vol. 12, pp. 212–214. [in Ukrainian].
Knjazheva, I.A. (2013). Metodychna pidgotovka majbutnih vykladachiv pedagogichnyh dyscyplin v umovah magistratury [Methodical preparation of future teachers of pedagogical disciplines in the conditions of magistracy]. Scientific notes. Series: Psychological and pedagogical Sciences (Nizhyn state University. Nikolai Gogol). Vol. 1, pp. 177–182. [in Ukrainian].
Kovyrjagina, N. (2010). Klasyfikacija interaktyvnyh metodiv [Classification of interactive methods]. Usage of interactive technologies in the educational process. Kharkiv, pp. 8–13. [in Ukrainian].
Kozachenko, V. (2014). Vykorystannja interaktyvnyh tehnologij u pidgotovci majbutnih uchyteliv inozemnyh mov [The use of interactive technologies in the training of future teachers of foreign languages]. [in Ukrainian].
Kurich, M. (2013). Vykorystannja interaktyvnyh tehnologij na urokah inozemnoi movy [Usage of interactive technologies at foreign language lessons]. New pedagogical thought. Rivne, Vol. 2, pp. 80–83. [in Ukrainian].
Opytuvannia: 67% ukraintsiv znaiut pro osvitniu reformu, pidtrymuiut – 37% : material vid 09.11.2017 [Poll: 67% of Ukrainians know about education reform, support – 37%: material from 09.11.2017]. “New Ukrainian School”. Available at: http://nus.org.ua/news/opytuvannya-67-ukrayintsiv-znayut-pro-osvitnyu-reformu-pidtrymuyut-37/ (Accessed: 02 Feb.2019). [in Ukrainian].
Sosnova, M. (2016). Interaktyvni metody navchannja u profesijnij pidgotovci molodshyh medychnyh specialistiv [Interactive methods of training in vocational training of junior medical specialists]. Bulletin of the National Academy of the state border service of Ukraine. Series: Pedagogy. Khmelnitsky, Vol. 4. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2016_4_14 (date accessed: 02.02.2019). [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.