ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ І ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ СУДНОВОДІЇВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.169737Ключові слова:
майбутні судноводії, педагогічні умови, готовність до професійної діяльності, навігація і управління морськими суднами, технологія, вищі морські навчальні закладиАнотація
У статті представлено обґрунтування педагогічних умов і характеристику технології формування готовності майбутніх судноводіїв до професійної діяльності. З’ясовано, що формування готовності майбутніх судноводіїв до професійної діяльності в умовах неперервної освіти доцільно проектувати у чотири етапи (перший – початковий, другий – поглибленої підготовки, третій – інтеграції теоретичної і практичної підготовки, четвертий – професійного становлення). На кожному етапі необхідно забезпечити реалізацію певних педагогічних умов, а також впровадити педагогічні умови, які мають наскрізний вплив, тобто передбачають реалізацію впродовж усіх чотирьох етапів.
Посилання
Voloshynov, S. A. (2012). Alhorytmichnapidhotovka maibutnikh sudnovodiiv z systemoiu vizualnoi pidtrymky v umovakh informatsiinokomunikatsiinoho pedahohichnoho seredovyshcha [Algorithmic training of future navigators with a visual support system in the information and communication pedagogical environment]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kherson, 20 р.[in Ukrainian].
Herhanov, L. D. (2016). Teoretychni imetodychni zasady profesiinoi pidhotovky kvalifikovanykh robitnykiv morskoho transportu na vyrobnytstvi [Theoretical and methodical bases for professional on-the-job training of qualified sea transport workers]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Kyiv, 485 р.[in Ukrainian].
Dulia, A. (2015). Pidhotovka maibutnoho fakhivtsia morskoi haluzi u konteksti kompetentnisnoho pidkhodu, Liudynoznavchi studii [Training the future marine specialist in the context of a competence approach]. Issue 31, pp. 146– 155. [in Ukrainian].
Diahyleva, O. (2014). Pidhotovka naukovopedahohichnykh pratsivnykiv VNZ morskoho profiliu v konteksti rozvytku naukovo-doslidnytskoho seredovyshcha [Training of scientific and pedagogical staff of maritime universities in the context of the development of the research environment]. Volodymyr Vynnychenko Central Ukrainian State Pedagogical University “Academic Commentaries. Series: Pedagogical Sciences”. 2014, Vol. 131, pp. 94–98.[in Ukrainian].
Yegorova, S. M. (2014). Osoblivostivprovadzhennya zasad kompetentnisnogo pidhodu u vishu profesiynu osvitu fahivciv morskogo transport [Features of introduction of the principles of competence approach in higher professional education of specialists in maritime transport]. Available at: http://www.sworld.com.ua/konfer35/ 664.pdf [in Ukrainian].
Mezhdunarodnaya konventsiya o podgotovke idiplomirovanii moryakov i nesenii vakhty 1978 g., izmenennaya konferentsiey 1995 g. [International convention on the preparation and certification of seafarers and watchkeeping, 1978, amended by the 1995 conference]. 1996, St.Petersburg. [in Russian].
Osadchuk, D. (2016). Kompetentnisnyi pidkhidu pidhotovtsi maibutnikh ofitseriv morskoho torhovelnoho flotu do roboty v ekstremalnykh sytuatsiiakh [Competence Approach in the Training of the Intended Merchant Marine Officers to the Work in the Extreme Situations]. Pedagogical Discourse, Issue 21, pp. 133–136. [in Ukrainian].
Sliusarenko, N. V. & Zadorozhnia, O. I. (2018). Rozvytok informatsiinykh tekhnolohii v systemi morskoi osvity Ukrainy: istoriia ta sohodennia [Development of information technologies in the maritime education system of Ukraine: history and present]. Modern information technologies and innovative teaching methods in the training of specialists: methodology, theory, experience, problems. Kyiv-Vinnytsia, Vol. 50, pp. 368–373. [in Ukrainian].
Tkachenko, K. (2012). Doslidzhennia problemsystemy pidhotovky fakhivtsiv vodnoho ta morskoho transportu [Study of problems of the system of training of specialists of water and sea transport]. Economic analysis. Vol. 10, part. 2,pp. 71–75. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.