МУЗЕЙНА ПЕДАГОГІКА ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗШИРЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.170961Ключові слова:
музейна педагогіка, музейні експозиції, освітній простір, музейна комунікаціяАнотація
Стаття присвячена розгляду музейної педагогіки як важливого інструменту розширення освітнього простору. Вітчизняна музейна педагогіка активно шукає нові форми організації навчальної діяльності. Одним з важливих завдань наближення музейної педагогіки до навчальної практики є визначення й апробація принципів, методів, прийомів роботи музеїв з учнями та студентами. Все більша низка музеїв адаптують свої пропозиції до потреб освітян, проводять консультації та тренінги для вчителів, щоб максимально використати свій потенціал музейної колекції.
Посилання
Bezzub, Yu. V. (2013). Metody ta pryiomy muzeinoi pedahohiky v shkilnomu navchalno-vykhovnomu protsesi [The methods and techniques of museum pedagogy in the school educational process]. Muzeina pedahohika – problemy, sohodennia, perspektyvy. Materialy naukovo-praktychnoi konferentsii (24–25 veresnia 2013 r.). – Museum Pedagogy – Problems, Present, Prospects. Proceedings of the Scientific and Practical Conference (September 24-25, 2013). (pp. 10–12). Kyiv. [in Ukrainian].
Boiko-Haharin, A.S. (2016). Muzeinyi marketynh: metodychnyi posibnyk [Museum Marketing: a Guidebook]. Kyiv, 68 p., p.34. [in Ukrainian].
Vainberh, T. B. & Khavina, S.Ia. (2014). Muzeina pedahohika – perspektyvnyi napriam u suchasnii systemi natsionalnoi osvity [Museum Pedagogy as a perspective direction in the modern system of national education]. We study Ukrainian language and literature.No. 2, pp. 2–7. [in Ukrainian].
Valenkevych, O. V. (2015). Ctanovlennia ta rozvytok muzeinoi pedahohiky [An establishment and development of museum pedagogy]. The problems of education. Vol. 85, pp. 48–52. [in Ukrainian].
Voloshyn, S. V. (2017). Innovatsiina spriamovanist pedahohichnoi diialnosti vchytelia pochatkovoi shkoly u spektri vykorystannia muzeinoi pedahohiky [An innovative orientation of pedagogical activity of teacher of elementary school in the spectrum of usage of museum pedagogy]. Youth and market. No. 7 (150), pp. 181–182. [in Ukrainian].
Karamanov, O. V. (2017). Muzeina pedahohika i STEAM-osvita novi mozhlyvosti dlia innovatsii [Museum Pedagogy and STEAM-Education New Opportunities for Innovations]. Muzeina pedahohika – problemy, sohodennia, perspektyvy. Materialy piatoi naukovo-praktychnoi konferentsii (28–29 veresnia 2017 r.). – Museum Pedagogy – Problems, Present, Prospects. Proceedings of the fifth Scientific-Practical Conference (September 28-29, 2017). Kyiv, p. 44. [in Ukrainian].
Lysakova, I. V. (2017). Ekskursiino-khudozhnia prohrama yak forma diialnosti muzeiu [An excursion-artistic program as a form of activity of the museum]. Muzeina pedahohika – problemy, sohodennia, perspektyvy. Materialy piatoi naukovo-praktychnoi konferentsii (28–29 veresnia 2017 r.). – Museum Pedagogy – Problems, Present, Prospects. Proceedings of the fifth Scientific-Practical Conference (September 28-29, 2017). Kyiv, 132 p., p. 52. [in Ukrainian].
Samsakova, I. V. (2015). Vykhovannia osobystosti uchnia zasobamy muzeinoi pedahohiky [An education of a student’s personality by means of museum pedagogy]. Collection of scientific works of Kherson State University. Pedagogical sciences. Vol. 68, pp. 119–123., p.119. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2015_68_22 [in Ukrainian].
Udovychenko, I.V. (2017). Muzeina pedahohika: teoriia i praktyka: naukovo-metodychnyi posibnyk [Museum Pedagogy: Theory and Practice: Scientific and Methodological Manual]. Kyiv, 72 p., p. 12. [in Ukrainian].
Karamanov, A. (2011). Działalność edukacyjna muzeów na Ukrainie: współczesne kierunki w kontekście spełniania misji kulturowej [An educational activity of museums in Ukraine: the current trends in the context of the execution of a cultural mission]. Museology. No. 52. Warszawa, pp. 285 – 291., p. 286. [in Polish].
Karamanov, O. V. Museum – Secondary School – University: The Distinctive Features of the Pedagogical Interaction in the Modern “Knowledge Society”. [Electronic resource]. Available at: pedagogicaljournal.luguniv.edu.ua/.../ Karamanov_eng.pdf [in English].
Pater Renata (2017). Edukacja muzeaina – wychowanie do aktywnego uczestnictwa w kulturze Parezja [Museum education – education for active participation in the culture of Parezja]. No. 1 (7), pp. 88–89. [in Polish].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.