ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ЧИННИК УДОСКОНАЛЕННЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.170990Ключові слова:
інноваційна освіта, інноваційне навчання, електронний освітній ресурс, інноваціїАнотація
У статті розглянуті підходи до здійснення інноваційного процесу навчання у ЗВО, особливе місце відводиться використанню інформаційно-комунікаційних технологій як інноваційного чинника удосконналення підготовки майбутнього вчителя. Автори вважають, що розроблення та впровадження інтелектуальних навчальних систем на основі ІКТ сприятиме підвищенню якості професійної освіти у ЗВО. Особливої актуальності набуває проблема пошуку інноваційних методів, форм і засобів навчання на основі інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), які сприятимуть генерації нового покоління педагогів.
Посилання
Hurevych, R. S. & Kademiia, M. Yu. (2005). Informatsiino-telekomunikatsiini tekhnolohii v navchalnomu protsesi ta naukovykh doslidzhenniakh [Information and telecommunication technologies in the educational process and scientific researches]. A manual for students of pedagogical universities and students of institutes of postgraduate pedagogical education.Vinnytsia, 365 p. [in Ukrainian].
Robert, I. V. & Samoylenko, P. I. (1998). Informatsionnye tekhnologii v nauke i obrazovanii [Information technology in science and education]. Moscov, 176 p. [in Russian].
Hurzhii, A. M. & Bykov, V. Yu. (2011).Teoretyko-metodolohichni zasady vykorystannia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii u navchalnomu protsesi [Theoretical and methodological principles of usage the information and communication technologies in the educational process]. Zbirnyk materialiv naukovo-metodychnoho seminaru “Informatyzatsiia osvity: stan, problemy, perspektyvy” – A Collection of Materials of the Scientific and Methodical seminar “Informatization of education: state, problems, perspectives”. (pp.47–59). [in Ukrainian].
Umanets, V.O., Kademiia, M.Iu. & Kizim, S.S. (2017). Informatsiino-komunikatsiini tekhnolohii navchannia : ch.1 navch. Posibnyk [Information and communication technologies of teaching: Part 1 of teaching. Manual]. Vinnytsia, 410 p. [in Ukrainian].
Boichuk, V.M. & Kademiia, M.Iu. (2008). Suchasni elektronni tekhnolohii v neperervnii osviti [Modern electronic technologies in continuous education]. Profesiina pidhotovka pedahohichnykh kadriv u konteksti yevropeiskoho osvitnoho prostoru: materialy mizhvuz. nauk.-prak. konf. aspirantiv ta molodykh vchenykh – Professional training of pedagogical staff in the context of the European educational space: the materials of inter-university. sciences. conf. graduate students and young scientists. Khmelnytskiy Humanitarian Pedagogical Academy. Khmelnytskyi, pp. 163–170. [in Ukrainian].
Bezuhlyi, A.I. (2016). Virtualnyi universytet: problemy stvorennia i funktsionuvannia [Virtual University: Problems of Creation and Functioning]. Modern information technologies and innovative methods of training in the training of specialists: methodology, theory, experience, problems: a collection of scientific works. No. 46. Kyiv, Vinnitsa. pp. 110–114. [in Ukrainian].
Busel, V. T. (Ed.). (2001).Velykyi tlumachnyi slovnyk suchasnoi ukrainskoi movy : 250000 [Great explanatory dictionary of the modern Ukrainian language: 250,000]. Kyiv, Irpin. 2005 p. [in Ukrainian].
Gurevych, R.S. (2017). Blended learning and innovative tehnologies in training of future specialists in foreign higher education insitutions. Comparative professional pedagogy. No. 1 (Vol. 7), Khmelnytskyi, pp. 7–12. [in English].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.