РОЗВИТОК АВТОНОМНОСТІ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ВАЛЕНТНО-ФРАКТАЛЬНИЙ ВИМІР РОЗУМІННЯ ПРОБЛЕМИ

Автор(и)

  • Роман Попов

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.171119

Ключові слова:

автономність студентів, структура автономності студентів, фрактал, валентність

Анотація

У статті представлено структуру автономності студентів закладів вищої освіти як певне об’єднання фракталів, що сполучають складники та елементи складників. У структурі автономності студента існують декілька фракталів, кожен фрактал утворюється ітераційно (шляхом ітерації – шляхом повторного застосування), за певними векторами. Кожен із складників має свою вагу, цінність, яку називають валентністю.

Біографія автора

Роман Попов

кандидат наук з державного управління, доцент кафедри романо-германських мов і перекладу, Національний університет біоресурсів і природокористування України

Посилання

Andrushchenko, V. P. & Huberskyi, L. V. (2008). Filosofiia yak teoriia ta metodolohiia rozvytku osvity [Philosophy as a theory and methodology of educational development]. Kyiv: Osnova, 516 p. [in Ukrainian].

Vadurina, E. N., (2013). Psihologicheskaja gotovnost pedaogov k obucheniju v uslovijah nepreryvnogo professionalnogo obrazovanija [Psychological readiness of teachers to study in conditions of continuous professional education]. Extended abstract of candidate’s thesis. Yaroslavl, 20 p. [in Russian].

Vozniuk, O. V. (2009). Synerhetychnyi pidkhid yak metod analizu rozvytku naukovo-pedahohichnoi dumky [Synergetic approach as a method of analysis of the development of scientific and pedagogical thought]. Extended abstract of candidate’s thesis. Zhytomyr, 21 p. [in Ukrinian].

Volkov, Ju. G., Dobrenkov V. I. & Kadarija F. D. (2001). Sociologija molodezhi [Sociology of youth]. Rostov-on-Don: Feniks, 576 p. [in Russian].

Zimin, S. M., (2004). Proizvodstvo i vosproizvodstvo znanij: kognitivno-antropologicheskij aspekt [Production and reproduction of knowledge: cognitive-anthropological aspect]. Extended abstract of candidate’s thesis. Saratov, 18 p. [in Russian].

Zimnjaja, I. A. (2004). Kljuchevye kompetentnosti kak rezultativno-celevaja osnova kompetentnosnovo podhoda v obrazovanii. Avtorskaja versija. [Key competences as an effective target basis of a competence-based approach in education. Author’s version]. Moscow: Issledovatelskij centr problem kachestva podgotovki specialistov, 42 p. [in Russian].

Iljasov, I. I. (1986). [The structure of the learning process]. Moscow, 198 p. [in Russian].

Kuzminskyi, A. I. (2005). Pedahohika vyshchoi shkoly: navch. posib. [Pedagogy of higher education: manual]. Kyiv, 486 p. [in Ukrinian].

Lajl, M., Spenser, G. & Sajn, M. (2005). Kompetencii na rabote [Competences at work]. Translation from English. Moscow, 384 p. [in Russian].

Levina, M. M. (2001). Tehnologii professionalnogo pedagogicheskogo obrazovanija: ucheb. posob. [Technologies of professional pedagogical education: manual]. Moscow, 272 p. [in Russian].

Myshlenie: process, dejatelnost, obshhenie (1982). [Thinking: process, activity, communication]. (Ed.). A. V. Brushlinsky. Moscow, 287 p. [in Russian].

Natorp, P. (2006). Izbrannye raboty [Selected Works]. (Ed.). V. A. Kurennoy. Moscow, 384 p. [in Russian].

Pedagogika: ucheb. posob. (1988). [Pedagogy: manual]. (Ed.). Yu. K. Babansky. Moscov, 479 p. [in Russian].

Sadova, V. V. (2016). Fundamentalizatsiia zmistu pedahohichnykh dystsyplin u pidhotovtsi maibutnikh uchyteliv pochatkovoi shkoly: teoretyko-metodolohichni aspekty: monohrafiia. [Fundamentalization of the content of pedagogical disciplines in the preparation of future teachers of elementary school: theoretical and methodological aspects: monograph.]. Kryvyi Rih: [b. v.], 392 p. [in Ukrinian].

Tytarenko, O. I. (2008). Rozvytok idei osvity i vykhovannia u naukovo-pedahohichnii spadshchyni Paulia Natorpa [Development of the ideas of education and upbringing in the scientific and pedagogical heritage of Paul Natorp]. Extended abstract of candidate’s thesis. Poltava, 20 p. [in Ukrinian].

Thong Le Din. Razvitie avtonomnosti mladshih shkolnikov v uchebnoj dejatelnosti [The development of autonomy of younger schoolchildren in learning activities]. Extended abstract of candidate’s thesis. Volgograd, 19 p. [in Ukrinian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті