ПРО КОРЕКТНЕ ВИКОРИСТАННЯ ТЕРМІНОЛОГІЇ ПРИ ВИВЧЕННІ ВЕЛИЧИН У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.171124Ключові слова:
величина, термінологія, означення, мовлення, навчальний процес, початкова школа, вимірювання, обчисленняАнотація
У статті розглядається актуальне питання з інформативного компоненту методики вивчення величин у початковій школі – коректне використання термінології. Звертається увага на проблеми визначення поняття “величина” та на наслідки термінологічних помилок, які з цього випливають. Як на спосіб виправлення цих помилок, звертається увага на чисельні дослідження вчених, які зазначають два значення поняття – загальнонаукове і предметне, та наводяться коректні формулювання означень величин, які вивчаються у початковій школі.
Посилання
Zatula, N. I., Zub, A. M., Kopernik, G. I. & Neshhadym, A. F. (2006). Matematyka : navchalnyi posibnyk [Mathematics: a tutorial]. Kyiv, 560 p. [in Ukrainian].
Kagan, V. F. (1963). Ocherky po geometry [Essays on geometry]. Moscow, 572 p. [in Russian].
Kolmogorov, A. N. (1971). Velychyna [Value]. Moscow, Vol. 4, p. 113. [in Russian].
Kontekstualne vyznachennya [Contextual Definition]. Available at: http://Studopedia.su/1_15837. [in Ukrainian].
Lebeg, A. (1960). Vymiryuvannya velychyn [Measurement of quantities]. Moscow, 204 p. [in Russian].
Mytnyk, O.Ya.& Sarienko, V. (2018). Velychyny: osoblyvosti rozkryttya zmistu ponyattya molodshym shkolyaram [Values: features of the disclosure of the concept of the concept of junior schoolchildren]. Elementary school teacher, No 3, pp. 18 – 22. [in Ukrainian].
Reformatskyj, A. (1968). Termyn kak chlen leksycheskoj systemy yazyka [The term is a member of the lexical language system]. Problems of Structural Linguistics. Moscow, p. 88. [in Russian].
Stojlova, L. P. (1999). Matematyka : uchebnyk dlya stud. vyssh. ucheb. zaved. [Mathematics: a textbook for students of higher educational institutions]. Moscow, 320 p. [in Russian].
Tyhonenko, A. V. (2009). Yzuchenye ponyatyya velychyny v nachalnoj shkole [Learning the concept of magnitude in elementary school]. Taganrog, 268 p. [in Russian].
Tyhonenko, A., Sarienko, V. & Chaichenko V. et al. (2018). Velychyny u pochatkovi shkoli : navch.-metod. posibnyk [The values of the cob schools: the fore-method. ambassador]. Slovyansk, 152 p. [in Ukrainian].
Urban M. A. (2009). Izuchenie massy i sistemy edinits izmereniya massy na osnove obshchey dlya gruppy osnovnykh velichin modeli [Study of the mass and the system of units of mass measurement onthe basis of the total for the group of basic values]. Primary School, No. 11, pp. 22 – 28. [in Russian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.