САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ЯК ОСНОВА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ФОРМУВАННІ ВИСОКОКВАЛІФІКОВАНИХ ФАХІВЦІВ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.171125Ключові слова:
самостійна робота, медицина, студенти іноземціАнотація
У статті обговорюється питання організації самостійної роботи студентів з англомовною формою навчання в медичному вузі. Звертається увага на методичні підходи до її вдосконалення, спрямовані на підвищення якості підготовки лікарів. Останні роки у багатьох медичних закладах вищої освіти України студенти, інших держав, мають можливість здобути вищу освіту англійською мовою. Така форма навчання є прогресивною та привабливою для великого числа студентів іноземців з різних країн світу.Посилання
Aseev, A. A. (2011). Ispolzovanie informatsionnykh tekhnologiy v prepodavanii ftiziopulmonologii v meditsinskom VUZe [The use of information technology in the teaching of phthisiopneumology at a medical university]. Tuberculosis and lung diseases. No. 4, pp. 41–46. [in Russsian].
Bilozi, L.I., Ilnytskyi, I. H. & Kostyk, O. P. (et al). (2013). [Innovative technologies and methodology of teaching phthysiology to students with English language education in the conditions of European integration of (2002).medical education]. Ukrainian pulmonary journal. No. 1, pp. 52–56. [in Ukrainian].
Bykov, V. Yu. Teoretyko-metodolohichni zasady stvorennia i rozvytku suchacnykh zasobiv ta tekhnolohii navchannia [Theoretical and methodological principles of creation and development of joint facilities and technologies of teaching]. Rozvytok pedahohichnoi i psykholohichnoi nauk v Ukraini 1992–2002 [Development of pedagogical and psychological sciences in Ukraine1992–2002]. Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine. Part. 2. Kharkiv, pp. 182–199. [in Ukrainian].
Zaporozhan, V.M., Kresiun V.I., Ariaiev, M.L. & Chernetska, O.V. (2011). Anhlomovne navchannia yak stymuliator yakosti osvity ta mizhnarodnykh kontaktiv [English-language learning as a stimulator for the quality of education and international contacts]. Medical education. No. 2, pp. 46–47. [in Ukrainian].
Zimenkovsky, B. S., Ilnytskyi, I. H. & Pavlenko, M. L. (2010). Osoblyvosti vykladannia ftyziatrii ta pulmonolohii studentam z anhlomovnoiu formoiu navchannia [Peculiarities of Teaching Phthisiology and Pulmonology to Students with the English Language Form of Learning]. Mater. nauk.-prakt.konf. “Suchasni problemy epidemiolohii, mikrobiolohii ta hihiieny” – Proceedings of the Scientific and Practical Conference. “Modern problems of epidemiology, microbiology and hygiene”. (pp. 249–254). Lviv. [in Ukrainian].
Izvozchikov, A. A., Izvozchikov, V. A., Tumalev, A. V. & Tumaleva, Ye. F. (2001). Virtualnye ekskursii v gumanitarno-orientirovannom obrazovanii: postanovka problemy i metapedagogika [Virtual Excursions in Humanitarian. Oriented Education: Decisions and Problems of Metapedagogy]. Science and School. No. 1, p. 45. [in Russian].
Karateyeva, S.Yu. (2013). Osoblyvosti vykladannia khirurhichnykh dystsyplin inozemnym studentam [Peculiarities of Teaching Surgical Disciplines to Foreign Students]. Bukovinsky Medical Bulletin. Vol.17, No. 1 (65), pp. 209–210. [in Ukrainian].
Kovalchuk, L. E. (2008). Udoskonalennia samostiinoi roboty studentiv – neobkhidna umova realizatsii idei Bolonskoho protsesu [Improving students’ independent work is a necessary condition for implementing the ideas of the Bologna Proces]. Galician doctor: the journal. Vol. 15, No. 1, pp. 79–81. [in Ukrainian].
Moskalenko, V.F., Yavorovskyi, O.P. & Ostapiuk, L.I. (2005). Pro shliakhy udoskonalennia yakosti vyshchoi medychnoi osvity v konteksti vymoh Bolonskoho protsesu [On ways to improve the quality of higher medical education in the context of the requirements of the Bologna process]. Scientific Bulletin of the National Medical University named after. O.O. Bogomolets. No. 1-2, pp. 106–111. [in Ukrainian].
Kolchina, V.V. & Korotkikh, I.N. (2014). Nekotorye voprosy organizatsii samostoyatelnoy raboty studentov meditsinskikh vuzov [Some questions of the organization of independent work of students of medical schools]. Lichnost, semya i obshchestvo: voprosy pedagogiki i psikhologii: sb. st. po mater. mezhdunar. nauch.-prakt. konf. – Personality, family and society: questions of pedagogy and psychology: Collection of articles Art of the Proceedings and Intern. Scientific-Practical conference. No. 6 (41). Novosibirsk. [in Russian].
Odintsova, M. V., Lysenkova, A. V. & Perminova, Ye. A. (2013). Organizatsiya samostoyatelnoy raboty studentov na mladshikh kursakh kak faktor povysheniya effektivnosti obucheniya [Organization of independent work of students in undergraduate courses as a factor in increasing the effectiveness of training].Problems of Health and Ecology. No.3 (37), pp.31–34. [in Russian].
Subbotin, A. V., Semenov, V. A. & Etenko, D. A. (2013). Formirovanie motivatsii k samostoyatelnoy obrazovatelnoy deyatelnosti studentov [Formation of motivation for independent educational activities of students]. Materialy IV uchebno-metodicheskoy konferentsii Kemerovskoy gosudarstvennoy meditsinskoy akademii – Proceedings of the IV Educational and Methodical Conference of the Kemerovo State Medical Academy. (pp. 44–46). Kemerovo. [in Russian].
Fesenko V.P., Babelych, O. K., Butyrskyi O. H. (2001). Deiaki pytannia movnoi pidhotovky inozemnykh studentiv dlia vyvchennia klinichnykh dystsyplin [Some issues of language training of foreign students for the study of clinical disciplines]. Problemy pidhotovky medychnykh ta farmatsevtychnykh kadriv v Ukraini. Materialy dopovidei naukovo-metodychnoi konferentsii – Problems of preparation of medical and pharmaceutical personnel in Ukraine. Proceedings of the reports of the Scientific-Methodical Conference. (pp. 254 – 255). Kyiv-Dnepropetrovsk. [in Ukrainian].
Khamnueva, L. Yu. & Pogorelova, I. M. (2015). Optimizatsiya samostoyatelnoy raboty studentov meditsinskogo vuza [Optimization of the independent work of medical students]. Quality management system: experience and prospects. No.4, pp. 33–37. [in Russian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.