ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ДО МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Богдан Щурик

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.171128

Ключові слова:

професія вчителя, музична освіта, учень, музично-виховні завдання, педагогічний етикет, “накопичення знань”, спілкування

Анотація

У статті висвітлюється професія музичного вчителя серед вічних професій саме учительська посідає особливе місце: вона початок усіх. Змінюються умови і засоби виховання, та незмінним залишається призначення вчителя – навчити людину і не тільки математики чи історії, але й музичного мистецтва.

Педагог має справу з дітьми і його завданням є підготовка підростаючого покоління, до активної участі у житті суспільства. Для того, щоб нові покоління могли включитися у різні сфери життя – розвивати науку, мистецтво, виробляти продукцію, поширювати досвід, вони проходять попередній шлях людства і засвоюють ті результати, яких вони досягли впродовж тисячоліть.

Біографія автора

Богдан Щурик

доцент кафедри народних музичних інструментів та вокалу Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Vyshnevskyi, O. (2015). Ukrainska pedahohika na starti reform [Ukrainian pedagogy at the start of reforms]. Drohobych. [in Ukrainian].

Honcharenko, S. (1997). Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk [Ukrainian Pedagogical Dictionary]. Kyiv. [in Ukrainian].

Kan-Kalik, V. (1987). Uchitelyu ob pedagogicheskom myshlenii [For teacher concerning the pedagogical thinking]. Moscov. 1987. [in Russian].

Makarenko, A. Deiaki vysnovky z moho pedahohichnoho dosvidu [Some conclusions from my pedagogical experience]. Writings. Vol.5, Vol.7. [in Ukrainian].

Pedahohichna maisternist (1997). [Pedagogical skill]. (Ed.). I.Z. Iaziuk. Kyiv. [in Ukrainian].

Sukhomlynskyi, V. (1976). Sto porad uchyteliu [One hundred tips to the teacher]. Vol.5. Kyiv. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті