ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ПЕДАГОГІЧНИХ ТА АРТИСТИЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ЯК НЕОБХІДНА УМОВА ДОСЯГНЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА-МУЗИКАНТА
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.171178Ключові слова:
артистизм, диригентсько-хорова діяльність, музикант-педагог, педагогічні та спеціальні здібності, професійна підготовкаАнотація
У статті розглядаються шляхи реалізації актуальних завдань в процесі підготовки майбутнього педагога-музиканта. Автор висвітлює питання взаємодії педагогічних та артистичних здібностей для досягнення творчого розвитку в професійній діяльності. Артистизм розглядається в площині виконавського мистецтва. Аналізується різна схильність майбутніх фахівців до оволодіння цієї якістю, вплив темпераменту на вияв артистичного обдарування. Визначено шляхи розвитку артистизму засобами диригентсько-хорового мистецтва та його роль у професійному зростанні педагога-музиканта.
Посилання
Akramova, M. T. (2012). Pedahohycheskyi artіstіzm kak komponent professyonalnoi kompetentsіі uchytelia [Pedagogical artistry as component of professional competense of teacher]. Young scientist, No.8, рр.287–290. [in Russian].
Archazhnikova, L.H. (1984). Professyia uchytel muzуkі [A profession is music master]. Book for a teacher. Moscow, 111 р. [in Russian].
Harypova, H. A. (2002). Formyrovanye artіstіzma lіchnostі budushcheho uchytelia muzуkі [Forming of artistry of personality of future music master]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kazan, 22 p. [in Russian].
Kaidalova, L.H., Shchokina, N.B. & Vakhrusheva. T.Iu. Pedahohichna maisternist vykladacha [Pedagogical mastery of teacher]. Kharkiv, 140 р. [in Ukrainian].
Kornisheva, T. (2012). Vykonavska kultura dyryhenta yak skladova dyryhentskoi diialnosti [A carrying out culture of conductor as constituent ofconductor’s activity]. Musical art and culture : collection of sciences works, Odesa, Vol. 2, pp. 385–394. [in Ukrainian].
Maikovskaia, L. S. (2008). Artіstіzm pedahoha-muzуkanta kak neobkhodymoe uslovye formyrovanyia еtnokulturnoi tolerantnostі u shkolnykov [Artistry of teacher-musician as necessary condition of formingof ethnically – cultural tolerance for schoolchildren]. Announcer of the Moscow state university of culture and arts, No.1, рр.181–185. [in Russian].
Radyk, D. (2011). Pro Shostyi Vseukrainskyi festyval-konkurs kolektyviv narodnoho khorovoho spivu imeni Porfyriia Demutskoho. Filosofiia khorovoho spivu [About the Sixth All Ukrainian festival-competition of collectivesof the folk choral singing of the name of Porfiriy Demutsky. Philosophy of the choral singing]. Musical newspaper, Nо. 1(79), рр.1–2. [in Ukrainian].
Solovianova O.Iu. (2018). Sredstva teatralnoi pedahohіkі v razvytіі kachestv budushchykh vokalіstov [Facilities of theatrical pedagogics are in development of internalss of future vocalists]. Extended abstract of candidate’s thesis. Moscow, 26 p. [in Russian].
Chvanova A. N. (2005) Formyrovanye artіstіzma u muzуkantov-іspolnytelei [Forming of artistry for musicians-performers]. Extended abstract of candidate’s thesis. Samara, 19 p. [in Russian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.