РЕГІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ ТА ІМПЕРАТИВИ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТНЬОЇ ПОЛІТИКИ КАНАДИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.173860Ключові слова:
неперервна освіта Канади, імперативи освітньої політики Канади, федеральний та регіональний рівень освітньої політики Канади, університетська освіта, конструктивне освітнє середовищеАнотація
У статті охарактеризовано стратегії розвитку університетської освіти Канади на федеральному та провінційному рівнях, її реалізацію у контексті неперервної освіти. На державному рівні визначено чотири основні імперативи неперервної освіти: навчання і розвиток у період раннього дитинства; система освіти, що охоплює від початкового до рівня середньої загальноосвітньої школи; професійна освіта; навчання дорослих та розвиток умінь і навичок. На регіональному рівні на основі комплексного поєднання основних імператив із ініціативами та програмами інших міністерств й провінційного уряду університети пропонують комбіноване навчання (в аудиторії і на виробництві), додаткові програми: базової освіти дорослих, розвивальної освіти, виробничого учнівства, технічної та фахової підготовки, програми неперервної професійної освіти, підготовчі програми для вступу до університету; однорічні сертифіковані та дворічні дипломовані програми підготовки за різними напрямами, інтегровані програми із отриманням диплома коледжу та університету. Проблемою для університетської освіти є визнання та оцінювання попереднього навчання.
Посилання
Barabash, O. V. (2013). Rozvytok neperervnoyi osvity u Kanadi [Continuing education in Canada]. Lviv, 107 р. [in Ukrainian].
Education in Canada (2018). Toronto: Council of ministres of education, Canada. 14 p. [in English].
Guba, E. (1984). The effect of definition of policy on the nature and outcomes of policy analysis. Educational leadership. No. 42(2). pp. 63–70. [in English].
Kolb, D. & Boyatzis, R. (2001). (Eds.) Sternberg, R. & Zhang, L. Experiential learning theory: previous research and new directions. Perspectives on cognitive, learning and thinking styles. New York: Routledge, 288 p. [in English].
Learn Canada 2020. Joint declaration of provincial and territorial ministers of education. CMEC, 15 April, 2008. 3 p. [in English].
Provincial / territorial reports. Directory of Universities, colleges and schools in the provinces and territories of Canada. Available at: http://www.cicic.ca. (Accessed 2 Nov. 2018) [in English].
Thematic review on adult learning. Canada. Country note. OECD, 2012. 56 p. [in English].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.