ДИДАКТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПЕРСОНАЛЬНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ В ФОРМУВАННІ ДОСВІДУ ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР

Автор(и)

  • Ольга Гуменюк
  • Світлана Цюра
  • Василь Гуменюк
  • Оксана Єфремова

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.174376

Ключові слова:

майбутні медичні сестри, професійна мобільність, персональний освітній простір, медична освіта

Анотація

Акцентовано на актуальності формування досвіду професійної мобільності майбутніх медсестер за напрямами особистісної та горизонтальної мобільності. Проаналізовано характеристики персонального освітнього простору студента у контексті специфіки медичної освіти. Виокремлено компоненти дидактичного потенціалу персонального освітнього простору: технологічний, змістовий, діяльнісний, оцінно-результативний, соціальний; розглянуто можливості його використання для формування досвіду особистої та горизонтальної професійної мобільності майбутніх медсестер.

Біографії авторів

Ольга Гуменюк

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри стоматології дитячого віку Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького проректор Львівського медичного інституту

Світлана Цюра

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи Львівського національного університету імені Івана Франка

Василь Гуменюк

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри медицини катастроф і військової медицини Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького

Оксана Єфремова

кандидат медичних наук, лікар-стоматолог приватного стоматологічного кабінету

Посилання

Dzvinchuk, Yu.V. (2016). Profesiyna mobilnist’ medychnykh sester yak faktor yikh uspishnoyi profesiynoyi diyalnosti [Professional mobility of nurses as a factor of their successful professional activity]. Psychology: reality and perspectives. Collection of scientific papers of RDHU. Issue 6. pp. 48–52. [in Ukrainian].

Ivanchenko, Ye.A. (2005). Formuvannya profesiynoyi mobilnosti maibutnikh ekonomistiv u protsesi navchannya u vyshchykh navchalnykh zakladakh [Development of professional mobility of future economists in the process of study in Higher educational institutions]. Candidate’s thesis. Odesa, 181 p. [in Ukrainian].

Hauser, R. M. & Featherman, D. L. (1977). The process of stratification: Trends and analisis. New York: Akademic press, 287 p. [in English].

Postanova Kabinetu Ministriv Ukrayiny “Pro zatverdzhennia Polozhennia pro poriadok realizatsiyi prava na akademichnu mobilnist” № 579 vid 12 serpnia 2015 roku [Legislative act of Cabinet of Ministers of Ukraine “About ratification of the Statement about implementation of the right on academic mobility” № 579, August, 12, 2015). Available at: http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=248409199. [in Ukrainian].

Fitzpatrisk, Sh. Education and Social Mobility in the Soviet Union 1921–1934. Cambridge University Press. 1979. 347 p. [in English].

Tsys, O. (2013). Profesiyna mobilnist maibutnioho fakhivtsia yak naukovo-pedahohichna katehoriya [Professional mobility of a future specialist as scientifically-pedagogical category]. Education of adults: theory, experience, prospects. Issue 7, pp. 249–256. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті