ТЕХНОЛОГІЇ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ СПЕЦІАЛІСТІВ

Автор(и)

  • Ганна Алєксєєва
  • Лариса Горбатюк
  • Наталія Кравченко
  • Ганна Чуприна
  • Олександр Овсянніков

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.174456

Ключові слова:

вища освіта, професійна підготовка, майбутні інженери-педагоги, інформаційні технології, відеоматеріали

Анотація

У статті розглядається проблема використання відеоматеріалів у професійній підготовці майбутніх інженерів-педагогів, зокрема візуалізацію дидактичних матеріалів у професійній підготовці майбутніх фахівців з комп’ютерних технологій. Доведено, що необхідна зміна парадигми викладання дисциплін комп’ютерного профілю в контексті візуалізації дидактичних матеріалів як основи абстрагування матеріалу. Встановлено, що навчання дисциплінам комп’ютерного профілю здійснюється в умовах дуже мінливої предметної області та великої кількості різноманітних методів й інструментальних засобів. Одним з головних принципів навчання студентів стає високий рівень абстрагування навчального матеріалу. Розглянуто класичні методики навчання дисципліни “Комп’ютерна анімація”, які передбачають лекційно-практичну форму навчання з переважно текстовими дидактичними матеріалами, що мають низький рівень абстрагування порівняно з використанням відеоматеріалів.

Біографії авторів

Ганна Алєксєєва

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри комп’ютерних технологій в управлінні та навчанні й інформатики Бердянського державного педагогічного університету

Лариса Горбатюк

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри комп’ютерних технологій в управлінні та навчанні й інформатики Бердянського державного педагогічного університету

Наталія Кравченко

кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри комп’ютерних технологій в управлінні та навчанні й інформатики Бердянського державного педагогічного університету

Ганна Чуприна

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри комп’ютерних технологій в управлінні та навчанні й інформатики Бердянського державного педагогічного університету

Олександр Овсянніков

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри комп’ютерних технологій в управлінні та навчанні й інформатики Бердянського державного педагогічного університету

Посилання

Alyeksyeyeva, H. M. (2014). Formuvannia hotovnosti maibutnikh sotsialnykh pedahohiv do zastosuvannia kompiuternykh tekhnolohii u profesiinii diialnosti [Formation of readiness of future social educators to use computer technologies in professional activity]. Berdyansk. [in Ukrainian].

Alyeksyeyeva, H. M. & Babych, P. M. (2018). Vykorystannia platformy Arduino dlia profesiinoi pidhotovky maibutnikh inzheneriv-pedahohiv [Use the Arduino platform for the professional training of future engineer educators]. Physics and mathematical education, no (18). https: //doi .org/10.31110/2413-1571-2018-018-4-002[in Ukrainian].

Alyeksyeyeva, H. M. (2014). Vykorystannia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii v protsesi profesiinoi pidhotovky studentiv pedahohichnykh vuziv [Victorious information-communal technologies in the process of professional training of students of pedagogical universities]. Topical issues of natural and mathematical education. Sumy, pp.184–91. [in Ukrainian].

Asherov, A. T. & Gorbatyuk, L. V. (2008). Organizatsiya samostoyatelnoy raboty budushchikh inzhenerov pedagogov kompyuternogo profilya: sostoyanie problemy [Organization of independent work of future engineers of computer teachers: state of the problem]. Problems of engineering and pedagogical education, No.20, pp.84–93. [in Russian].

Glazunova, O.G. (2003). Metodyka navchannia maibutnikh fakhivtsiv ahrarnoho profiliu zasobamy kompiuternoi hrafiky [Methodology of training future specialists of agrarian profile by means of computer graphics]. Kyiv. [in Ukrainian].

Dzhedzhula, O.M. (2007). Teoriia i metodyka hrafichnoi pidhotovky studentiv inzhenernykh spetsialnostei vyshchykh navchalnykh zakladiv [Theory and methodology graphically ї preparation of students of engineering specialties of different schools]. Ternopil National Pedagogical University named after Volodymyr Hnatyuk [in Ukrainian].

Kravchenko, L. M. & Kravchenko N. V. (2010). Stratehii inzhenerno-pedahohichnoi osvity v konteksti intehratsii v yevropeiskyi prostir [Strategies of engineering and pedagogical education in the context of integration into the European space]. Collection of scientific works of the Berdyansk State Pedagogical University (Pedagogical Sciences), no.2, pp.113–118. [in Ukrainian].

Nyshchak, I. D. (2017). Metodychna systema navchannia inzhenerno-hrafichnykh dystsyplin maibutnikh uchyteliv tekhnolohii [Methodology of training future specialists of agrarian profile by means of computer graphics]. [in Ukrainian].

Nyshchak, I.D. & Moshtuk, V.V. (2007). Kompiuterna hrafika [Computer Graphics]. A manual for higher pedagogical educational institutions. Drohobych, 352 p. [in Ukrainian].

Ozhha, M. M. (2012). Problemy hrafichnoi pidhotovky maibutnikh inzheneriv-pedahohiv u naukovykh doslidzhenniakh [Problems of graphic training of future engineers-teachers in scientific researches]. Problems of engineering and pedagogical education. No. 34-35, pp. 226–233. [in Ukrainian].

Fedorov, A. (2015). Media educational practices in teacher training. [in English].

Kravchenko, N.V., Alyeksyeyeva, H.M. & Gorbatyuk, L.V. (2018). Curriculum Optimization by the Criteria of Maximizing Professional Value and the Connection Coefficient of Educational Elements, Using Software Tools: (ICTERI 2018: 14th International conference on ict in education, research, and industrial applications). Kyiv, Ukraine, May 14-17, 2018. CEUR Workshop Proceedings , no.1, pp. 365–378. [in English].

Lavrik, V. Cortez, L. Alekseeva, A. Garcнa, G. T. Juarez, P. G. Poblano, J. (2014). Development of the CAD system for designing non-standard constructions from elastomers. Development, no. 3(3), pp. 80–91. [in English].

Liu, Z. (2016). Research on the Curriculum System Construction Plan for Animation Design and Production of Specialty in High Vocational Colleges. 2nd International Conference on Social Science and Technology Education (ICSSTE 2016). Atlantis Press. [in English].

Park, S. (2015). Reviewing Educational Methodology in the Domain of Animation at the Smart Media Era. TECHART: Journal of Arts and Imaging Science, no. 2(4), pp. 32–37. [in English].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті