DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.174460

ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ

Світлана Ізбаш, Ольга Ярова

Анотація


У статті визначено необхідність впровадження медіаграмотності у сучасний освітній процес. Проаналізовані нагальність змін у підготовці майбутніх вчителів інформатики, розвиток медіаграмотності та доцільність її впровадження в навчальний процес. Розглянуті сутність медіаграмотності вчителя, основні цілі медіаграмотності та шкільного курсу інформатики.Виявлені пріоритетні форми навчання, основні компетентності та вміння вчителя інформатики, які необхідні для впровадження медіаграмотності у шкільний курс.


Ключові слова


компетентність; медіа грамотність; інформатика; майбутній вчитель; підготовка

Повний текст:

PDF

Посилання


Ivanov, V. F. (2014). Mediaosvita ta mediahramotnist: pidruchnyk dlia studentiv pedahohichnykh koledzhiv [Media education and media literacy: a textbook for students at teacher training colleges]. Kyiv, 431p. [in Ukrainian].

Kazakov, Yu. M. (2007). Pedahohichni umovy zastosuvannia mediaosvity v protsesiprofesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv [Pedagogical conditions of the use of media education in the process of professional training of future teachers]. Extended abstract of candidate’s thesis. Lviv, 23p. [in Ukrainian].

Morze, N.V. (2002). Metodyka navchannia informatyky: Posibnyk dlia studentiv ped. universytetiv [Methodology for teaching computer science: A manual for students of pedagogy Universities]. Kyiv, 895p. [in Ukrainian].

Morze, N.V. Standart shkilnoi osvity z informatyky [Electronic resource]. Available at: <http://ukped.com/informatyka/631-.html>

Moroz, V. O., Levkivskyi, K. M., Ivanov, V.F., Danylenko, V.I., Melezhyk, V.P. & Volosheniuk, O.V. (2011). Mediaosvita (mediahramotnist). Navchalna prohrama (dlia slukhachiv kursiv pidvyshchennia kvalifikatsii pedahohichnykh i naukovo-pedahohichnykh pratsivnykiv) [Mediaeducation (medialiteracy). Curriculum (for students of advanced training courses for pedagogical and scientific and pedagogical workers)]. Kyiv, 102p. [in Ukrainian].

Onkovych, H. (2010). Virtualnyi intehrovanyi prostir znan i zasoby mediaosvity [Virtual integrated knowledge space and media education tools]. Pedagogical sciences. 116 p. [in Ukrainian].


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Іванов В.Ф. Медіаосвіта та медіаграмотність: підручник для студентів педагогічних коледжів. Київ, 2014. 431 с.

Казаков Ю.М. Педагогічні умови застосування медіаосвіти в процесі професійної підготовки майбутніх учителів: автореф. дис. … канд. пед. наук. Львів, 2007. 23 с.

Морзе Н.В. Методика навчання інформатики: Посібник для студентів пед. університетів. Київ, 2002. 895 с.

Морзе Н.В. Стандарт шкільної освіти з інформатики. URL: http://ukped.com/informatyka/631-.html

Мороз В.О., Левківський К.М., Іванов В.Ф., Даниленко В.І., Мележик В.П., Волошенюк О.В. Медіаосвіта (медіаграмотність). Навчальна програма (для слухачів курсів підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників). Київ, 2011.102с.

Онкович Г. Віртуальний інтегрований простір знань і засоби медіаосвіти. Педагогічні науки. 2010. №. 2.116c.





ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)