СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.174498Ключові слова:
соціальний педагог, обдарованість, обдаровані діти, консультативна робота, соціальне оточення, мікросередовищеАнотація
У статті визначено актуальність проблеми обдарованості. Проаналізовано сутність, особливості та категорії обдарованості. Висвітлено основні ознаки прояву обдарованості дітей. Розглянуто особливості роботи соціального педагога з обдарованими учнями. Встановлено, що у роботі соціального педагога з обдарованими дітьми значне місце займає діяльність з батьками, вчителями, однолітками, тобто найближчим соціальним оточенням, задля створення єдиного соціального розвиваючого середовища, сприятливого для їх розвитку.
Посилання
Hryhorova, L.S. (2011). Osoblyvosti roboty sotsialnoho pedahoha z obdarovanymy ditmy v Ukraini [Features of the work of a social pedagogue with gifted children in Ukraine]. Pedagogical development of a gifted personality in high and general secondary school,vol.20, pp. 15–18. [in Ukrainian].
Kariaka, L.H. (2014). Obdarovani dity, yaki vony? [Gifted children, what are they?]. Education and development of a gifted personality, no.1, pp.6–10. [in Ukrainian].
Kotliarevska, O.O. (2014). Obdarovana dytyna: znakhidka chy problema pedahohichna maisternia [Gifted Baby: Detection or Problem]. no.7, pp.40–47. [in Ukrainian].
Leites, N.S. (1988). Rannye proiavlenyia odarennosty [Early manifestations of giftedness]. Pedagogical aspects, no.4, pp. 98–107. [in Russian].
Melnyk, M.Iu. (2017). Problema obdarovanosti v teorii i praktytsi vitchyznianoi pedahohiky v pershii polovyni khkh stolittia [The problem of giftedness in the theory and practice of domestic pedagogy in the first half of the twentieth century]. Education and development of a gifted personality, no 1(56), pp.10–13.[in Ukrainian].
Mishchyk, l. (2012). Sotsialno-pedahohichni umovy roboty sotsialnoho pedahoha z obdarovanymy ditmy v zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladakh [Socio-pedagogical conditions of work of social pedagogue with gifted children in general educational institutions]. Journal of child’s development institute, no.21, pp. 92–96.[in Ukrainian].
Moliako, V.O. (2005). Tvorchyi potentsial liudyny yak psykholohichna problema [The creative potential of man as a psychological problem]. Gifted child, no.6, pp. 2–9. [in Ukrainian].
Seiko, N.A. (2012). Sotsialna pedahohika: kurs lektsii [Social pedagogy: a course of lectures]. Zhytomyr, 260 p.[in Ukrainian].
Turishcheva, L.V. (2008). Osoblyvosti roboty z obdarovanymy ditmy [Peculiarities of working with gifted children]. Kharkiv, 122 p.[in Ukrainian].
Shemuda, M.H. (2009). Profesiina pidhotovka vchytelia do roboty z obdarovanymy ditmy [Professional training of a teacher to work with gifted children]. Pedagogical, psychological. medical and biological aspects of physical education and sport, no.4, pp. 146–150. [in Ukrainian].
Iurkevych, V. (2003). Pro okremi typy obdarovanosti [About certain types of giftedness]. The Head teacher, no.7-8, pp.17–20. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.