РОЛЬ МОТИВАЦІЇ У ФОРМУВАННІ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ АГРОТЕХНІЧНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.174500Ключові слова:
навчальна мотивація, агротехнічні вищі навчальні заклади освіти, процес вивчення іноземної мови, комунікативні уміння, майбутні аграрникиАнотація
У статті розглянуто проблему вивчення іноземної мови і практики умінь ефективної комунікації у навчальному середовищі сучасного агротехнічного інституту чи університету в Україні. Сучасний стан рівня володіння іноземною мовою і комунікативними уміннями студентів агротехнічних закладів освіти виявився не достатнім. Обґрунтовано важливість набуття умінь ефективної комунікації як обов’язкової складової професійної компетентності аграрника. Покращення навчальної мотивації студентів сприяє формуванню комунікативних умінь студентів. Таким чином, досліджено співвідношення основних мотиваційних компонентів (сприйняття, цілі, цінності, внутрішня і зовнішня мотивація) з процесом вивчення іноземної мови і виведено ефективні стратегії формування комунікативних умінь студентів у процесі вивчення загального курсу іноземної мови та іноземної мови за професійним спрямуванням в агротехнічних вищих навчальних закладах, а саме: постановка чітких цілей в плані формування комунікативних умінь необхідних для набуття професійних знань і майбутньої професійної діяльності, створення особистісно-спрямованого навчального середовища, предметно-мовне навчання з врахуванням інтересів та потреб відповідної групи студентів.
Посилання
Osvitno-kvalifikatsiina kharakterystyka. Osvitno-profesiina prohrama spetsialista napriamu pidhotovky “Mekhanizatsiia ta elektryfikatsiia silskoho hospodarstva” za spetsialnistiu “Enerhetyka silskohospodarskoho vyrobnytstva” [The educational and qualification characteristic. An educational and professional program of specialization in the field of mechanization and electrification of agriculture in the specialty “Power engineering of agricultural production”]. Ministry of Education and Science of Ukraine. [Effective from 1.12.2014.]. Kyiv, 2006. 64 p. [in Ukrainian].
Fufurina, T. A. (2014). Puti povysheniya motivatsii pri izuchenii angliyskogo yazyka u studentov MGTU im. N.E. Baumana [The ways to increase the motivation for learning English in students of the Moscow State Technical University named after N.E. Bauman]. Humanitarian Herald. Available at: http://hmbul.bmstu.ru/catalog/pedagog/engped/156.html [in Russian].
Bambirra, Raquel (2017). Motivation to learn English as a foreign language in Brazil – giving voice to a group of students at a public secondary school. Linguagem em (Dis)curso – LemD, Tubarгo, SC, vol. 17, n. 2, pp. 215–236, maio/ago. [in English].
Bandura, A. (2011). Social cognitive theory. In P.A. M. van Lange, A.W. Kruglanski, & E.T. Higgins (Eds.), Handbook of social psychological theories, pp. 349–373. London: Sage. [in English].
Coyle, D., Hood, P. & Marsh, D. (2010). Content and language integrated learning. Cambridge: Cambridge University Press, 182 p. [in English].
Dudley, E. & Osvath, E. (2016). Mixed-Ability Teaching. Oxford University Press, USA; UK ed. Edition [in English].
Hammond, J. & Gibbons, P. (2005). What is scaffolding? Macquarie University Teachers’ voices, Vol. 8, pp. 8–16. [in English].
Gardner, R. C. & Lambert, W. E. (1959). Motivational Variables in Second-Language Acquisition. Canadian Journalof Psychology pp.24–44. [in English].
Rowell, Lonnie and Hong, Eunsook (2013). Academic Motivation: Concepts, Strategies, and Counseling Approaches. Professional School Counseling. 16. pp.158–171. 10.5330/PSC.n.2013-16.158. [in English].
Shaaban, Kassim and Ghaith, Ghazi. (2008). Student Motivation to Learn English as a Foreign Language. Foreign Language Annals. 33. p.632. [in English].
Stannett, K. (2017). Impact. Heinle ELT; 1 edition [in English].
Schunk, D. H. & Pajares, F. (2002). The development of academic self-efficacy. In A. Wigfield & J. S. Eccles (Eds.), Development of achievement motivation, pp. 15–32. San Diego, CA: Academic Press. [in English].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.