УНІВЕРСАЛІЗМ ТВОРЧОЇ ПОСТАТІ ОКСАНИ ГЕРАСИМЕНКО (З НАГОДИ ЮВІЛЕЮ МИСТКИНІ)
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.174501Ключові слова:
Оксана Герасименко, бандуристка, мисткиня, бандурне мистецтво, виконавська практика, композиторська творчість, педагогічна діяльність, універсалізм творчої постатіАнотація
У статті розглядається багатогранна мистецька постать провідної представниці бандурного мистецтва сучасності – Оксани Герасименко. Виявлено характерні особливості творчої діяльності мисткині, що яскраво демонструють та розкривають універсалізм її творчої особистості. Особливу увагу в розвідці приділено висвітленню виконавської практики, композиторської творчості, педагогічної, науково-методичної та громадсько-просвітницької сфер діяльності О. Герасименко, які органічно співіснують та демонструють професійний універсалізм, що являється основною якісною характеристикою її мистецької особистості.Посилання
Bystrytska, O. (2004). Vykonavska ta pedahohichna diialnist Oksany Herasymenko : do istorii ukrainskoi bandurnoi pedahohiky [Performing and teaching activity of Oksana Gerasimenko: the history of Ukrainian bandura pedagogy].Scientific Herald of the National Academy of Sciences of Ukraine. P. I. Tchaikovsky. Vol. 35. Kyiv, pp. 270–276. [in Ukrainian].
Bobechko, O. (2011). Zhinochyi kvartet zi Lvova (z nahody desiatyrichchia tvorchoi diialnosti)[Women’s Quartet from Lviv (on the occasion of the decade of creative activity)]. Musical studies studios of the Institute of Arts of the Volyn National University named after Lesia Ukrainka and National Music Academy of Ukraine named after P.I. Tchaikovsky: Collection of scientific works. Lutsk. Vol. 8, pp. 25–37. [in Ukrainian].
Herasymenko, O. (2006). Stanovlennia ta rozvytok profesiinoho ansamblevoho bandurnoho vykonavstva na Lvivshchyni [Formation and development of professional ensemble bandura performance in Lviv region].Music Studies Studios. Scientific collections of the Lviv State Music Academy named after Nikolay Lysenko: Collection of articles. Vol. 11. (Ed.). A. Dushny, S. Karas, B. Pits. Vinnytsya, pp.77–86. [in Ukrainian].
Hereha, M. (2010). Poliinstrumentalizm u stylistytsi fortepiannykh kompozytsii Oksany Herasymenko [Gerega M. Polystyrene in the style of piano compositions by Oksana Gerasimenko].Youth and the market. No. 7–8(66–67). pp. 66–69.[in Ukrainian].
Dutchak, V. G. (2009). Tvorchyi portret Oksany Herasymenko: bandurne mystetstvo na perekhresti kultur ta epokh (iuvileini uzahalnennia) [Dutchak V.G. Creative portrait of Oksana Gerasimenko: Bandura art at the crossroads of cultures and epochs (jubilee generalizations)]. The Bulletin of the Precarpathian University of the Art Studies series. No.15–16. Ivano-Frankivsk. pp.136–147. [in Ukrainian].
Kyianovska, L. (2003). Folkterapiia po-ukrainskomu [Folk therapy in Ukrainian].National tribune. May 4th. part.17 (10–17). [in Ukrainian].
Kyianovska, L. (2005). Oksana Herasymenko. Tvorchyi portret [Oksana Gerasimenko. Creative portrait]. Davydov M. The history of performing on folk instruments. Ukrainian Academic School. Kyiv, pp. 279–271. [in Ukrainian].
Komenda, O. I. (2017). Postat Mykoly Leontovycha u svitli kontseptsii tvorchoho universalizmu [The figure of Nikolai Leontovich in the light of the concept of creative universalism]. Scientific herald of the P. Tchaikovsky National Music Academy of Ukraine. Vol. 120. pp. 225–252. [in Ukrainian].
Suprun, N. Hnat Khotkevych i tradytsii ukrainskoho universalizmu [Hnat Khotkevich and the traditions of Ukrainian universalism]. Available at: http://artanija.com/journal/kniga-03-1997 (Accessed 24. Mar.2019) [in Ukrainian].
Filts, B. (1997). Druhyi mizhnarodnyi festyval bandurnoho mystetstva u Peremyshli [The second international festival of bandura art in Przemysl]. Bandura. No. 61–62, pp. 41–49. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.