ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ГРУПОВОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Автор(и)

  • Інна Лобачук

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.174504

Ключові слова:

альтернативні методи навчання, груповий метод навчання, іноземна мови, сучасні підходи

Анотація

У статті визначено суть групового методу навчання у викладанні іноземних мов, його зміст та особливості. Доведено ефективність застосування даного методу в процесі навчання студентів іноземної мови.

Доведено, що використання групового методу стимулює студентів до творчої, продуктивної праці, викликає прагнення до активних дій, спілкування і висловлювання власних думок іноземною мовою.

Визначено особливості групового методу навчання, які створюють для студентів сприятливу атмосферу до навчання, розвивають його інтереси, мотивують бажання говорити іноземною мовою, долаючи мовні бар’єри та страхи, знижуючи рівень тривоги; заохочують студента в цілому, враховуючи його емоційний стан, почуття, тощо; стимулюють його мовні, когнітивні і творчі здібності; акцентують увагу на студента, надаючи йому головну роль в процесі навчання, активно взаємодіючою з іншими учасниками процесу.

Біографія автора

Інна Лобачук

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри методики навчання іноземних мов Вінницького державного педагогічного університету імені М. Коцюбинського

Посилання

Bech, P. O. & Burkun, L.V. (1996). Kontseptsiia vykladannia inozemnyh mov v Ukraini [A concept of teaching the foreign languages in Ukraine]. Foreign languages. No. 2, pp.3–8.[in Ukrainian].

Kashlev, S.S. (2001). “Interaktivnye metody obucheniia” [“Interactive Learning Methods”]. Moscov, 12 p. [in Russian].

Lobachuk, I. M. (2017). Zastosuvannia aktyvnyh metodiv navchannia u vykladanni inozemnoi movy studentam nelinhvistychnyh VNZ [An application of active teaching methods teaching the in foreign language by students of non-linguistic universities]. The problems of modern pedagogical education. Series: Pedagogy and psychology. A collection of scientific works. Yalta, Vol. 54, part 1, pp.130–136.[in Ukrainian].

Nikolaeva, S.Y. (2002). Metoduka navchannia inozemnyh mov u serednih navchalnyh zakladah [Methods of teaching foreign languages in secondary schools]. Kyiv, pp.72–90.[in Ukrainian].

La Forge, P. G. (1979). “Reflection in the Context of Community Language Learning”, English Language Teaching Journal. No. 33 (4), pp. 247–254. [in English].

Samimy, K. K. (1989). “A Comparative Study of Teaching Japanese in the Audio-Lingual Method and the Counseling-learning Approach”. The Modern Language Journal. No. 73 (11), pp. 169–177. [in English].

Samimy, K. K. and Rardin, J. P. (1994). “Adult Language Learners” Affective Reactions to Community Language Learning: A Descriptive Study”, Foreign Language Annals. No. 27 (3), pp.379–390. [in English].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті