ЗМІСТ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ КОМПОНЕНТІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СФЕРИ ПОСЛУГ В УМОВАХ ОСВІТНЬО-ВИРОБНИЧОГО КЛАСТЕРУ

Автор(и)

  • Ліна Короткова

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.174506

Ключові слова:

майбутні фахівці, сфера послуг, зміст професійної підготовки, функціональні компоненти

Анотація

У статті наголошено на важливості якісного змістового наповнення професійної підготовки майбутніх фахівців сфери послуг з урахуванням сучасних галузевих тенденцій. На основі аналізу професійної діяльності робітників швейної промисловості в умовах освітньо-виробничого кластеру до складових змісту професійної підготовки віднесено предметно-понятійний, технологічний, праксиологічний, культурологічний, естетичний, морально-етичний, психологічний, екологічний, ресурсозбереження й енергоефективності, інформативно-комунікаційний компоненти.

Біографія автора

Ліна Короткова

кандидат педагогічних наук, директор Державного навчального закладу “Запорізьке вище професійне училище моди і стилю”

Посилання

Bogoslovskiy, V. I. & Glubokova, Ye. N. (2008). Upravleniye znaniyami v obrazovatelnom protsesse sovremennogo universiteta [Knowledge management in the educational process of the modern university]. The educational and methodological materials. St. Petersburg, 288 p. [in Russian].

Bordovskaya, N. V. & Koshkina, Ye. A. (2016). Terminologicheskaya kompetentnost spetsialista: proyavleniye i urovni razvitiya [Terminological competence of a specialist: manifestation and levels of development]. A person and education. No. 3 (48), pp.4–11 [in Russian].

Grechko, P. K. (2013). Kommunikatsiya i kommunikativnost: razlichitelnoye yedinstvo [Communication and communication skills: distinctive unity]. Values and meanings. №4 (26). Available at: https://cyberleninka.ru/article/n/kommunikatsiya-i-kommunikativnost-razlichitelnoe-edinstvo [in Russian].

Yarmachenko, M. D. (1997). Stymulyuvannya intelektualnoho rozvytku – vazhlyva teoretychna problema y praktychne zavdannya [Stimulation of intellectual development is an important theoretical problem and practical task]. Pedagogy and Psychology. No. 2, p.243 [in. Ukrainian].

Knipe, С. & Speck, M. (2005). Why can’t we get it right? Designing high-quality professional development for standards-based schools. 2nd ed. Thousand Oaks: Corwin Press, 156 р.[in English].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті