МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕТИКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ В УНІВЕРСИТЕТАХ

Автор(и)

  • Роксоляна Зозуляк-Случик

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.174507

Ключові слова:

модель, професійна етика, соціальний працівник, університет, освітній процес

Анотація

У статті подано ключові компоненти моделі професійно-етичної підготовки майбутніх соціальних працівників, що сприяють підвищенню їхнього рівня сформованості професійної етики. Визначено сутність моделі як єдність структурно-функціональних блоків: цільово-методологічного, функціонально-процесуального, змістово-технологічного, діагностико-коригувального.

Охарактеризовану модель формування професійної етики майбутніх соціальних працівників в університетах розглядаємо як сукупність взаємопов’язаних компонентів, потрібних для упорядкованого й цілеспрямованого професійно-педагогічного впливу на розвиток морально-етичних якостей студентів.

Біографія автора

Роксоляна Зозуляк-Случик

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника

Посилання

Baranjuk, V. V. (2016). Formuvannia profesiino-komunikatyvnoi kompetentnosti maibutnikh fakhivtsiv sotsialnoi roboty [Preparation of future social workers for application of technologies of medical and social work in professional activity]. Extended abstract of candidate’s thesis. Khmelnitsky, 20 p. [in Ukrainian].

Danko, D. (2015). Pidhotovka maibutnikh sotsialnykh pratsivnykiv do zastosuvannia tekhnolohii medyko-sotsialnoi roboty v profesiinii diialnosti [Preparation of future social workers for application of technologies of medical and social work in professional activity]. Candidate’s thesis. Ternopil, 278 p. [in Ukrainian].

Kalensky, A. A. (2016). Rozvytok profesiino-pedahohichnoi etyky u maibutnikh vykladachiv spetsialnykh dystsyplin [Development of professional-pedagogical ethics for future teachers of special disciplines]. Doctor’s thesis. Kyiv, 424 p. [in Ukrainian].

Nychkalo, N. G. (2004). Razvytye v Ukrayne yssledovanyi po problemam pedahohyky y psykholohyy professyonalnoho obrazovanyia na rubezhe stoletyi [Development in Ukraine of studies on pedagogy and psychology of vocational education at the turn of the century]. Kyiv, 67 p.[in Russian].

Slovnyk-dovidnyk z profesiinoi pedahohiky (2006). [Dictionary-reference book on professional pedagogy]. Odessa, 362 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті