DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.176046

ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ США (ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД)

Ірина Зварич

Анотація


У статті здійснено аналіз формування професіоналізму майбутніх лікарів США, висвітлено підходи до формування майбутніх лікарів, зокрема проаналізовано підходи Джанелл Кокс які необхідні для педагога в процесі викладання навчальних дисциплін, в тому числі і для підготовки майбутніх лікарів у вищих закладах освіти США, саме: толерантності, користування новітніми технологіями, креативності, командної гри, управління он-лайн технологіями, комунікативності, пошуку необхідних ресурсів в Інтернет мережі, безперервного навчання, відчуття темпу вивчення навчальної дисципліни, адаптації до нових студентів та їхніх здібностей вивчати навчальний предмет.


Ключові слова


вищий заклад освіти; формування професіоналізму; вчителі та викладачі; підходи; навчальний предмет; сучасний розвиток; рівень якості; мотивація; уміння; комунікація

Повний текст:

PDF

Посилання


Druzhilov, S. A. (2013). Kontseptualnaya model professionalnoy deyatelnosti kak psikhologicheskaya determinanta professionalizma [The conceptual model of professional activity as a psychological determinant of professionalism]. Psychological research.Vol. 6. No. 19. [in Russian].

Kan-Kalik, V. A. (1987). Uchitelyu o pedagogicheskom obshchenii: Kn. dlya uchitelya [For the teacher about pedagogical communication: Book for teachers]. Moscov, pp.46–62. [in Russian].

Novyi tlumachnyi slovnyk ukrainskoi movy u 3 T [New explanatory dictionary of the Ukrainian language in 3 volumes]. Kyiv. 2007. [in Ukrainian].

Rehulovani profesii: vzaiemodiia derzhavy, robotodavtsiv, zakladiv osvity ta profesiinykh spilnot dlia dosiahnennia krashchykh rezultativ – obhovorymo proekt MON [The regulated professions: the interaction of the state, employers, educational institutions and professional communities to achieve the better results – we will discuss the project of the Ministry of Education and Science]. [Electronic resource]. Available at: http://www.osvita.org.ua/news/80249.html [in Ukrainian].

Cox Janell 10 Useful Skills Modern Teachers Need. [Electronic resource]. Available at: https://www.thoughtco.com/useful-skills-modern-teachers-need-2081527 [in English].

The International Foundation of Medicine (IFOM). [Electronic resource]. Available at: https://www.nbme.org/ifom/ [in English].


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Дружилов С. А. Концептуальная модель профессиональной деятельности как психологическая детерминанта профессионализма. Психологические исследования. 2013. Т. 6. № 19.

Кан-Калик В. А. Учителю о педагогическом общении: Кн. для учителя. Москва, 1987. С.46–62.

Новий тлумачний словник української мови у 3 Т. Київ. 2007.

Регульовані професії: взаємодія держави, роботодавців, закладів освіти та професійних спільнот для досягнення кращих результатів – обговоримо проект МОН. URL: http://www.osvita.org.ua/news/80249.html

Cox Janell 10 Useful Skills Modern Teachers Need. [Electronic resource]. Available at: https://www.thoughtco.com/useful-skills-modern-teachers-need-2081527

The International Foundation of Medicine (IFOM). [Electronic resource]. Available at: https://www.nbme.org/ifom/





ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)