СУЧАСНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ ЗВО В УМОВАХ КОМУНІКАТИВНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.176101Ключові слова:
сучасні педагогічні технології, комунікативно орієнтований підхід, фонетична компетенція, фонетичні навички і знання, фонетична усвідомленість, етапи, вправиАнотація
У статті розглядається питання, що стосується англомовної фонетичної компетенції, студентів-філологів ЗВО. Вказується на необхідність вдосконалення фонетичних навичок та формування фонетичної усвідомленості. Описано традиційний та комунікативний підходи щодо розвитку фонетичної компетенції, проаналізовано можливості їх застосування в сучасних умовах навчального процесу. Виділено три етапи для формування фонетичної компетенції студентів-філологів. Доведено, що організація занять з використанням автентичних відеоматеріалів, робить процес оволодіння іноземною мовою інтерактивним і цікавим та, своєю чергою, інтенсифікує процес здобуття фонетичних знань та фонетичної усвідомленості.
Посилання
Artemov, V. А. (1969). Psykholohia obuchenia inostrannym yazykam [Psychology of Foreign Languages Teaching]. Мoscov, 279 p.[in Russian].
Bihych, О. B. (2017). Suchasni pidkhody do formuvannia inshomovnoi fonetuchnoi kompetentnosti v zahalnoosvitniomu navchalnomu zakladi [Modern Approaches to the Foreign Phonetic Competence Formation at Secondary School]. Modern Tendencies of Phonetic Investigations : the Collection of the “Kruhly Stil” Materials (Kyiv, 12 May 2017). pp. 154–157. [in Ukrainian].
Borysko, N. F. (2011). Metodyka formuvannia inshomovnoi fonetuchnoi kompetentnosti [Methodology of the Foreign Phonetic Competence Formation]. Foreign Languages, No. 3, pp. 3– 14. [in Ukrainian].
Hutnyk, V. М. (2016). Оsoblyvosti formuvannia fonetuchnoi usvidomlenosti u maibutnikh vchyteliv u komynikatyvnomu vstupnomu kolektyvnomu kursi z nimetskoi movy [Peculiarities of the Phonetic Awareness Formation of the Future Teachers at the Communicative Introductory Course of German]. Foreign Languages, No. 1, pp. 24– 30. [in Ukrainian].
Datskiv, O. P. (2014). Kompleks vprav dlya vdoskonalennya fonetychnykh navychok govorinnya u maibutnikh vchyteliv angliyskoyi movy zasobamy dramatyzatsiyi [Set of Exercises for Improving of the Phonetical Skills in Speaking to the Future Teachers of English by Means of Dramatization]. Foreign Languages, No. 2, pp. 34– 38. [in Ukrainian].
Passov, Ye. I. (2011). Kommunikativnyi mietod obychenia inostrannomu govorieniy [Communicative Method of Foreign Speaking Teaching]. Vol.2. Мoscov, 223 p.[in Russian].
Burns, A. (2010). Doing action research in English language teaching: A guide for practitioners. New York, 187 р. [in English].
Littlewood, W. (2011). Communicative language teaching: An expanding concept for a changing world. Handbook of Research in Second Language Teaching and Learning, Vol. II, pp. 541–547. [in English].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.