СУЧАСНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ ЗВО В УМОВАХ КОМУНІКАТИВНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Галина Задільська

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.176101

Ключові слова:

сучасні педагогічні технології, комунікативно орієнтований підхід, фонетична компетенція, фонетичні навички і знання, фонетична усвідомленість, етапи, вправи

Анотація

У статті розглядається питання, що стосується англомовної фонетичної компетенції, студентів-філологів ЗВО. Вказується на необхідність вдосконалення фонетичних навичок та формування фонетичної усвідомленості. Описано традиційний та комунікативний підходи щодо розвитку фонетичної компетенції, проаналізовано можливості їх застосування в сучасних умовах навчального процесу. Виділено три етапи для формування фонетичної компетенції студентів-філологів. Доведено, що організація занять з використанням автентичних відеоматеріалів, робить процес оволодіння іноземною мовою інтерактивним і цікавим та, своєю чергою, інтенсифікує процес здобуття фонетичних знань та фонетичної усвідомленості.

Біографія автора

Галина Задільська

кандидат філологічних наук, доцент кафедри порівняльної педагогіки та методики викладання іноземних мов Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Artemov, V. А. (1969). Psykholohia obuchenia inostrannym yazykam [Psychology of Foreign Languages Teaching]. Мoscov, 279 p.[in Russian].

Bihych, О. B. (2017). Suchasni pidkhody do formuvannia inshomovnoi fonetuchnoi kompetentnosti v zahalnoosvitniomu navchalnomu zakladi [Modern Approaches to the Foreign Phonetic Competence Formation at Secondary School]. Modern Tendencies of Phonetic Investigations : the Collection of the “Kruhly Stil” Materials (Kyiv, 12 May 2017). pp. 154–157. [in Ukrainian].

Borysko, N. F. (2011). Metodyka formuvannia inshomovnoi fonetuchnoi kompetentnosti [Methodology of the Foreign Phonetic Competence Formation]. Foreign Languages, No. 3, pp. 3– 14. [in Ukrainian].

Hutnyk, V. М. (2016). Оsoblyvosti formuvannia fonetuchnoi usvidomlenosti u maibutnikh vchyteliv u komynikatyvnomu vstupnomu kolektyvnomu kursi z nimetskoi movy [Peculiarities of the Phonetic Awareness Formation of the Future Teachers at the Communicative Introductory Course of German]. Foreign Languages, No. 1, pp. 24– 30. [in Ukrainian].

Datskiv, O. P. (2014). Kompleks vprav dlya vdoskonalennya fonetychnykh navychok govorinnya u maibutnikh vchyteliv angliyskoyi movy zasobamy dramatyzatsiyi [Set of Exercises for Improving of the Phonetical Skills in Speaking to the Future Teachers of English by Means of Dramatization]. Foreign Languages, No. 2, pp. 34– 38. [in Ukrainian].

Passov, Ye. I. (2011). Kommunikativnyi mietod obychenia inostrannomu govorieniy [Communicative Method of Foreign Speaking Teaching]. Vol.2. Мoscov, 223 p.[in Russian].

Burns, A. (2010). Doing action research in English language teaching: A guide for practitioners. New York, 187 р. [in English].

Littlewood, W. (2011). Communicative language teaching: An expanding concept for a changing world. Handbook of Research in Second Language Teaching and Learning, Vol. II, pp. 541–547. [in English].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті