ОСНОВИ ТА ПРИНЦИПИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В БАГАТОНАЦІОНАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Автор(и)

  • Юлія Рябова

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.176115

Ключові слова:

теоретичні основи і принципи, багатонаціональне середовище, професійна діяльність, соціальний працівник, професійна підготовка

Анотація

Статтю присвячено розкриттю теоретичних основ і принципів професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи в багатонаціональному середовищі. Автором проаналізовано різні принципи соціальної роботи і виділено ті принципи, які необхідні для роботи в багатонаціональному середовищі України. В соціальній роботі функціонує велика сукупність складних, різноманітних зв’язків і відносин, принципи соціальної роботи мають системний характер. Автор зазначає, що в нашій країні, як і в інших країнах світу питання полягає в тому, що навчання соціальній роботі не може тільки пасивно відображати соціальний розвиток, воно повинно вести активний пошук шляхів вирішення соціальних проблем.

Біографія автора

Юлія Рябова

кандидат педагогічних наук, викладач кафедри англійської мови Чорноморського національного університету імені Петра Могили

Посилання

Karpenko, O. H. (2007). Profesiyna pidhotovka sotsial’nykh pratsivnykiv v umovakh universytetskoyi osvity: naukovo-metodychnyy ta orhanizatsiyno-tekhnolohichnyy aspekty [Professional training of social workers in the conditions of university education: scientific-methodical and organizational-technological aspects]. (Ed.). S.Ya. Kharchenko. Drohobych, 374 p. [in Ukrainian].

Kurbatov, V.I. (1999). Sotsialna robota [Social work]. Rostov N/D, 576 p. [in Russian].

Lukashevych, M. P. & Myhovych, I. (2004). Navch. Posib [Teaching manual]. Vol.2 Kyiv, 168 p. [in Ukrainian].

Kharchenko, S.Ya., Zvereva, I.D. Bezpalko, O.B. et al. (2004). Sotsialna robota v Ukrayini [Social work in Ukraine]. (Ed.).I.D. Zvyeryeva, H.M. Laktionova. Kyiv, 256 p. [in Ukrainian].

Sotsialna robota: tekhnolohichnyy aspekt: [Social Work: Technological Aspect]. Teaching manual (Ed.).A.Y. Kapska. Kyiv, 352 p. [in Ukrainian].

Kholostova, Ye. I., Pavlenok, P. D., Khudoverdyan, V. Ts. & Shelyag, T. V. (2003). Tekhnologii sotsialnoy raboty [Technologies of social work]. Moscov, 399p. [in Russian].

Kholostova, Ye. I. (2009). Professionalizm v sotsialnoy rabote [Professionalism in social work]. A study guide the third edition. Moscov, 236 p. [in Russian].

Sherstyuk, L.V. (2017). Sutnist ta osnovni strukturni komponenty mizhkulturnoyi kompetentsiyi studentiv[The essence and the basic structural components of intercultural competence of students]. Scientific works: scientific journal. Black Sea National University named after Petro Mohyla. Mykolayiv. Vol. 303, issue. 291, pp. 96–101. [in Ukrainian].

Gryshkova R.O. (2015). Specifics of teaching professional English to non-philological students at high school. Modern tendencies in pedagogical education and science of Ukraine and Israel: the way to integration. Ariel University, Israel. No. 6, pp. 107–112. [in English].

Social Work with Marginalized Persons in the Social Community – the Experiences of Poland and Norway. Warsaw: Academy of Special Education Publishing House, 2011. 171 p. [in English].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті