САМООСВІТА ВИКЛАДАЧА ІНОЗЕМНИХ МОВ В УМОВАХ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА

Автор(и)

  • Ірина Западинська

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.176116

Ключові слова:

самоосвіта, напрямки, види та принципи самоосвітньої діяльності, методична робота, інформаційне суспільство, інформатизація, викладач іноземних мов

Анотація

У статті зазначено, що інформатизація всіх сфер суспільного життя впливає на функції освіти в цілому і методичну роботу сучасного викладача зокрема. Зазначено на зростання ролі самоосвітньої діяльності педагога. Визначено напрямки самоосвітньої діяльності викладача іноземних мов (вивчення нових навчальних програм, підручників та навчальних посібників, вивчення передового педагогічного досвіду; оволодіння технічних засобів навчання і т.д.). Охарактеризовані види самоосвітньої діяльності. Визначено принципи методичної роботи з науково-педагогічним складом та вказано специфіку їх обліку в процесі самоосвіти. Вказано на основні етапи самоосвітньої діяльності педагога (діагностичний, цільової, організаційний, діяльнісний, підсумковий).

Біографія автора

Ірина Западинська

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземної філології та перекладу Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету

Посилання

Goncharenko, S. U. (1997). Ukrainskiy pedagogichniy slovnik [Ukrainian Pedagogical Dictionary]. Kyiv, 376 p. [in Ukrainian].

Komarova, O.A. (2011). Osvita u vimiri Informatsiynogo suspilstva [Education in the dimension of the information society]. Economic magazine XXI. No. 7 – 8, pp. 50 – 53. [in Ukrainian].

Moiseev, A.M. (1996). Zamestitel direktora shkolyi po nauchnoy rabote [Deputy Director of the School for Scientific Work]. Moscow, 143 p. [in Russian].

Moreva, N.A. (2006). Osnovyi pedagogicheskogo masterstva: ucheb. posobie dlya vuzov [Fundamentals of pedagogical skills: a textbook for universities]. Moscow, 320 p. [in Russian].

Onishkiv, Z.M. (2003). Osnovy shkoloznavstva [Fundamentals of School Studies]. Educational book, 176 p.

Rapatsevich, E.S. (Ed.). (2005). Pedagogika: Bolshaya sovremennaya entsiklopediya [Great modern encyclopedia]. Minsk,720 p. [in Russian].

Pinchuk, E.A. (2010). Modernizatsiya Ukrayinskoyi sistemi osviti yak teoretiko-filosofska i praktichna problema [Modernization of the Ukrainian system of education as a theoretical-philosophical and practical problem]. Extended abstract of Doctor’s thesis.Institute of Higher Education of the National Academy of Sciences of Ukraine. 25 p. [in Ukrainian].

Romanovskiy, O.G. (2010). Samovdoskonalennya ta samoosvita yak pokazniki rivnya profesionalizmu [Self-improvement and self-education as indicators of professionalism]. Problems and prospects of formation of the national humanitarian and technical elite. Vol.26 (30), pp.11 – 18. [in Ukrainian].

Saguychenko, V.V. (2011). Samoosvita v Informatsiynomu suspilstvi [Self-education in the information society]. Herald of the Kharkiv National Pedagogical University named after GS Skovorody Philosophy.No.11 (part 1), pp.197 – 204. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті