ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ТРЕНІНГУ В ПРОЦЕСІ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ГУМАНІТАРІЯ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.176193Ключові слова:
педагогічний тренінг, вчитель-гуманітарій, викладач-тренер, стимулювання, професійний саморозвитокАнотація
Проаналізовано поняття “тренінг”, “педагогічний тренінг”, особливості використання педагогічного тренінгу, основні принципи його проведення. Обґрунтовано діяльність викладача-тренера під час проведення тренінгу, основні вимоги до викладача-тренера в процесі стимулювання професійного саморозвитку майбутніх вчителів-гуманітаріїв.
Наведено приклад педагогічного тренінгу на тему: “Саморозвиток особистості як психолого-педагогічна проблема”, який побудований за принципом гри з використанням потенційних резервів учительської підсвідомості.
Посилання
Bondarieva, L. I. (2006). Navchalnyi treninh yak zasib profesiinoi pidhotovky maibutnikh menedzheriv orhanizatsii v ekonomichnykh universytetakh [Training as a tool of professional training of future managers of organizations in economic universities]. Extended abstract of candidate’s thesis. [in Ukrainian].
Gladyshev, S. (2005). Kak vesti sebya na treninge? [How to behave at the training?]. Obuchenie i karera. Vol.35, p. 70. [in Russian].
Zajceva, T. V. (2002). Teoriya psihologicheskogo treninga. Psihologicheskij trening kak instrumentalnoe dejstvie [Theory of psychological training. Psychological training as an instrumental action]. St.Petersburg; Moscow, 80 p. [in Russian].
Levanova, Е. А. (Ed.). (2006). Igra v treninge. Vozmozhnosti igrovogo vzaimodejstviya [Game training. The possibilities of game interactions]. St.Petersburg, 208 p. [in Russian].
Shorobura, I. (2019). Treninhovi tekhnolohii u zakladakh vyshchoiі osvity [Training technologies in higher education institutions]. “Youth and market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych, Vol.2 (169), pp. 6–12. [in Ukrainian].
Shcherban, P. M. (2004). Navchalno-pedahohichni ihry u vyshchykh navchalnykh zakladakh : navch. Posibnyk [Educational and pedagogical games in higher educational establishments: a manual]. Kyiv, 207 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.