ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ТРЕНІНГУ В ПРОЦЕСІ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ГУМАНІТАРІЯ

Автор(и)

  • Oльга Колодницька

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.176193

Ключові слова:

педагогічний тренінг, вчитель-гуманітарій, викладач-тренер, стимулювання, професійний саморозвиток

Анотація

Проаналізовано поняття “тренінг”, “педагогічний тренінг”, особливості використання педагогічного тренінгу, основні принципи його проведення. Обґрунтовано діяльність викладача-тренера під час проведення тренінгу, основні вимоги до викладача-тренера в процесі стимулювання професійного саморозвитку майбутніх вчителів-гуманітаріїв.

Наведено приклад педагогічного тренінгу на тему: “Саморозвиток особистості як психолого-педагогічна проблема”, який побудований за принципом гри з використанням потенційних резервів учительської підсвідомості.

Біографія автора

Oльга Колодницька

кандидат педагогічних наук, викладач кафедри іноземних мов Тернопільського національного медичного університету імені І.Я. Горбачевського

Посилання

Bondarieva, L. I. (2006). Navchalnyi treninh yak zasib profesiinoi pidhotovky maibutnikh menedzheriv orhanizatsii v ekonomichnykh universytetakh [Training as a tool of professional training of future managers of organizations in economic universities]. Extended abstract of candidate’s thesis. [in Ukrainian].

Gladyshev, S. (2005). Kak vesti sebya na treninge? [How to behave at the training?]. Obuchenie i karera. Vol.35, p. 70. [in Russian].

Zajceva, T. V. (2002). Teoriya psihologicheskogo treninga. Psihologicheskij trening kak instrumentalnoe dejstvie [Theory of psychological training. Psychological training as an instrumental action]. St.Petersburg; Moscow, 80 p. [in Russian].

Levanova, Е. А. (Ed.). (2006). Igra v treninge. Vozmozhnosti igrovogo vzaimodejstviya [Game training. The possibilities of game interactions]. St.Petersburg, 208 p. [in Russian].

Shorobura, I. (2019). Treninhovi tekhnolohii u zakladakh vyshchoiі osvity [Training technologies in higher education institutions]. “Youth and market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych, Vol.2 (169), pp. 6–12. [in Ukrainian].

Shcherban, P. M. (2004). Navchalno-pedahohichni ihry u vyshchykh navchalnykh zakladakh : navch. Posibnyk [Educational and pedagogical games in higher educational establishments: a manual]. Kyiv, 207 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті